| کد خبر: 237981 |

◄ تکمیل عملیات ۴ خطه آراللو با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار

تاکنون برای عملیات اجرایی تکمیل ۴ خطه جاده عبوری شهر آراللو بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

تین نیوز

اردبیل-مهدی نیکنام| مسعود امامی یگانه در بازدید از عملیات اجرایی ۴ خطه محور اردبیل – سرچم اظهار کرد: از ۳۵ کیلومتر این جاده اصلی در محدوده شهرستان اردبیل، عملیات اجرایی ۲۸ کیلومتر به اتمام رسیده و ۷ کیلومتر باقیمانده نیز سال آینده تکمیل می‌شود.

به گزارش تین نیوز، وی تصریح کرد: یک‌هزار و ۲۰۰ متر از این جاده از شهر آراللو عبور می‌کند که برای اجرای زیرسازی بتنی، جدول و آسفالت آن بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار اردبیل گفت: با هماهنگی به عمل آمده با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اجرای روشنایی این مسیر با تأمین اعتبار لازم سال آینده تکمیل خواهد شد.

امامی یگانه به شروع عملیات زمستانی راهداری اردبیل اشاره کرد و افزود: از هفته گذشته نیروهای راهداری با استقرار در گردنه‌های صعب‌العبور و کوهستانی اردبیل طرح زمستانی راهداری را آغاز کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: اردبیل به دلیل کوهستانی بودن و داشتن زمستان سخت این طرح را زودتر از سایر استان‌ها آغاز می‌کند و امسال نیز راهداران در راهدارخانه‌های ثابت و سیار اردبیل به هموطنان ارائه خدمات خواهند کرد.

فرماندار اردبیل از استقرار ماشین‌های سنگین راهداری در مسیرهای صعب‌العبور و گردنه‌های کوهستانی اردبیل خبر داد و اضافه کرد: ۲۲ راهدارخانه با ۲۵۶ راهدار در استان به ویژه گردنه‌های صعب‌العبور مستقر شده‌اند و با ۱۸۲ دستگاه ماشین‌آلات راهداری به هموطنان ارائه خدمات می‌کنند که با دعوت از بخش خصوصی این ظرفیت تا ۲۲۰ دستگاه ارتقا می‌یابد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: تین نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.