| کد خبر: 237979 |

سامانه بارشی جدید از عصر امروز وارد کشور می‌شود

از عصر امروز(چهارشنبه) سامانه بارشی وارد کشور می‌شود که در شمال غرب و سواحل شمالی کشور بارش‌های نسبتا خوبی را خواهیم داشت.

تین نیوز

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از عصر امروز(چهارشنبه) سامانه بارشی وارد کشور می‌شود که در شمال غرب و سواحل شمالی کشور بارش‌های نسبتا خوبی را خواهیم داشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، فریبا گودرزی افزود: برای امروز در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را داریم.

کارشناس سازمان هواشناسی بیان‌داشت: از اواخر وقت امروز با ورود سامانه بارشی به کشور در برخی مناطق آذربایجان غربی و شرقی، کردستان و کرمانشاه، بارندگی ها آغاز می شود.این سامانه خیلی پربارش نیست و همه استانهای کشور را در برنمی گیرد.

وی ادامه داد: روز پنج‌شنبه نیز در کردستان، کرمانشاه، زنجان و برخی نقاط آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، همدان، قزوین شاهد گسترش بارندگی هستیم. بارندگی ها در همدان بسیار محدود خواهد بود.

گودرزی گفت: این سامانه بارشی روز جمعه به شمال شرق کشور می‌رسد و سپس از کشور خارج می‌شود.

به گفته این کارشناس سازمان هواشناسی ،بارندگی در روز پنج شنبه در ارتفاعات تهران و البرز نیز پیش بینی می شود و اگر چه سامانه خیلی پُربارشی نیست اما در ارتفاعات تهران و البرز توقع آغاز بارش‌ها را داریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.