| کد خبر: 237955 |

آمریکا به پیمان شیکاگو در مورد هوانوردی ایران پایبند نبود

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اهدافی که ایکائو برای حمل ونقل هوایی ترسیم کرده، مقررات پایه ای است که باید همه به آن پایبند باشند.

تین نیوز

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: اهدافی که ایکائو برای حمل ونقل هوایی ترسیم کرده، مقررات پایه ای است که باید همه به آن پایبند باشند.

به گزارش تین نیوز، محمد محمدی بخش به مناسبت 7 دسامبر؛ سالروز جهانی هواپیمایی کشوری، افزود: محورهای حفظ حقوق اعضا و تامین فرصت های مناسب، جلوگیری از تضییع اقتصادی ناشی از رقابت های مضره، پاسخ به انتظارات مردم جهان به داشتن حمل ونقل هوایی کارآمد و به خصوص تشویق صنعت و طراحی هواپیما، برای مقاصد صلح آمیز، بخشی از آیتم های مورد اشاره پیمان شیکاگو و سازمان هواپیمایی کشوری جهانی به عنوان سازمانی با مسئولیت سازماندهی پیمان مذکور بوده است.
وی افزود: متاسفانه از بدو انقلاب اسلامی بندهای مهم این پیمان در خصوص حمل و نقل هوایی ایران توسط آمریکا نه تنها نادیده گرفته شد بلکه محدودیت های سنگینی نیز اعمال شد.
رئیس سازمان هواپیمایی عنوان کرد: آنچه موجب شد علی رغم محدودیت ها بتوانیم در بخش های مختلف صنعت حرفی برای گفتن داشته باشیم اتکا به نیروی متخصص داخلی بوده است که بی تردید اگر این خود باوری ها روند رو به تکاملی را طی کند چشم اندازهای روشن تری را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان از زحمات تمامی نیروهای متخصص صنعت حمل و نقل هوایی و به خصوص پرسنل سازمان هواپیمایی کشوری در هر رده و رسته تقدیر و این روز را تبریک گفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری سازمان هواپیمایی کشور

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.