| کد خبر: 237912 |

برگزاری برنامه «سفیران نشاط» ویژه روز معلولین در متروی تهران

به مناسبت روز معلولین، ویژه برنامه «سفیران نشاط» به منظور نمایش توانمندی‌ های هنرمندان توان‌ یاب برگزار شد.

تین نیوز

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: به مناسبت روز معلولین، ویژه برنامه «سفیران نشاط» به منظور نمایش توانمندی‌ های هنرمندان توان‌ یاب برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سید محمد نقیب ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولان گفت: جامعه معلولین عزیز بخشی از مسافران شهر زیرزمینی را شامل می‌شوند و شرکت بهره‌برداری متروی تهران همواره تلاش داشته تا شرایط مطلوب و مناسبی را برای رفاه حال این عزیزان در سامانه حمل و نقل متروی تهران فراهم سازد.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه «سفیران نشاط» در راستای نشاط و شادابی معلولان عزیز، به همت معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مشارکت کانون سفیران نشاط با حضور جمعی از معلولین و خانواده هایشان برگزار شد.

سرپرست معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه بیان کرد: در این برنامه کودکان و نوجوانان توان‌یاب با اجرای سرود و همخوانی و نمایش با شعار «خواستن توانستن است، ما نشان می‌دهیم که می‌توانیم» میزبان مسافران شهر زیرزمینی بودند و اجرای آنها مورد استقبال حاضرین در برنامه قرار گرفت.

نقیب یاد آور شد: نمایشگاه خیریه ای از هنرهای دستی، شامل سفال، نقاشی و خوشنویسی هنرمندان توان‌یاب در حاشیه برگزاری این برنامه برای مسافران شهر زیر زمینی به نمایش گذاشته شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.