| کد خبر: 237839 |

◄ افزایش سهمیه سوخت وانت بارها تا 600لیتر در ماه

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد از اختصاص سهمیه سوخت 600لیتری به وانت بارهای ساماندهی شده خبر داد.

تین نیوز

 مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد از اختصاص سهمیه سوخت 600لیتری به وانت بارهای ساماندهی شده خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی باخرد در این خصوص گفت: با تصمیم وزارت نفت و ستاد سوخت کشور، وانت بارهایی که اقدام به اخذ پروانه از شهرداری ها کنند می توانند تا 600لیتر سهمیه سوخت دریافت کنند.

وی تصریح کرد: وانت بارهای دارای مجوز، درصورت ارائه باربرگ و یا نصب دستگاه هوشمند سیپاد که پیمایش آن را مورد سنجش قرار می دهد از سهمیه سوخت اضافه بهره مند می شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد اضافه کرد: به عنوان مثال برای وانت بار بنزینی پرمصرف ساماندهی نشده (بدون پروانه)، تنها ١٢٠ لیتر سهمیه در کارت سوخت خودرو واریز می شود. اگر پروانه فعالیت معتبر در سامانه داشته باشد، علاوه بر ١٢٠ لیتر واریزی به کارت سوخت، معادل ١۷٠ لیتر (به ازای هر لیتر ١٥٠٠ تومان)، سهمیه اعتباری در کارت بانکی دریافت می نماید و اگر پیمایش خودرو ارسال شود سهمیه اعتباری وی متناسب با میزان پیمایش خودرو، تا سقف ٤۸٠ لیتر قابل افزایش است. لذا در صورت ثبت پیمایش سقف سهمیه سوخت خودرو مجموعاً معادل ۶٠٠ لیتر خواهدشد.

باخرد با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده از سوی وزارت نفت برای کاهش سهمیه سوخت وانت بارهای بنزینی ساماندهی نشده است، خاطرنشان کرد: سهمیه سوخت این خودروها به تدریج کاهش یافته و تا اردیبهشت سال آینده، به 60لیتر نیز خواهد رسید، لذا وانت بارهایی که همچنان مجوزهای لازم را اخذ نکرده اند هرچه سریعتر دراین زمینه اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین وانت بارهای تک سوز بنزینی برای شرکت در طرح رایگانه دوگانه سوز شدن می توانند به سایت GCR.NIOPDC.IR مراجعه کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سید ناصر موسوی 0 0

    افزایش سوخت