| کد خبر: 237605 |

◄ شرکت پخش فرآورده های نفتی با مشکل کمبود نفتکش مواجه است؟

به نظر می رسد به صرفه نبودن کرایه های حمل فرآورده های نفتی موجب شده، نفتکش ها تمایلی به فعالیت در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، نداشته باشند.

تین نیوز

به نظر می رسد به صرفه نبودن کرایه های حمل فرآورده های نفتی موجب شده، نفتکش ها تمایلی به فعالیت در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، نداشته باشند.

به گزارش تین نیوز، عدم تمایل نفتکش ها برای فعالیت در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی موضوعی است که در متن نامه ای که مدیر منطقه اصفهان این شرکت به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان نوشته، مورد تاکید قرار گرفته است.

در این نامه که در تاریخ 27 مهر ماه 1400 نوشته شده، آمده است: از ابتدای شهریور سال 1400 برای تمامی مسیرهای شهری، محلی، تدارکاتی و صعب العبور به میزان 30 درصد افزایش کرایه اعمال و به صورت موقت جهت تامین سوخت مایع نیروگاه ها تا پایان سال جاری 20 درصد افزایش کرایه تشویقی تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش شرکت پخش فراورده های نفتی به یک انتقاد؛ اخراج و بیکاری راننده منتقد+ فیلم

در بخش دیگری این نامه تاکید شده است: با وجود این که افزایش فوق اعمال شده ولی کماکان نفتکش ها تمایلی به جذب در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران ندارند...

پیگیری خبرنگار ما نشان می دهد، عدم بروز رسانی کرایه های حمل کالا مطابق با تورم یکی از دلایلی است که فعالان بخش حمل و نقل را به کم کردن فعالیت جهت جلوگیری از استهلاک ناوگان، واداشته است.

کامیونداران و رانندگان می گویند با وجود افزایش ۱۰۰ درصدی هزینه های نگهداری ناوگان از جمله روغن و لاستیک وتعمیرات، همچنان مجبور به حمل کالا با کرایه هایی هستند که به هیچ وجه این هزینه ها را پوشش نمی دهد و به همین دلیل آنان مجبور به جلوگیری از استهلاک ناوگان با کم کردن میزان فعالیت خود شده اند.

نامه شرکت پخش
نامه در مورد کرایه نفتکش ها
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.