| کد خبر: 237571 |

◄ تشویق شهروندان به استفاده از مترو در شرایط آلودگی هوا

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو روز جمعه در بازدید سرزده از ناوگان مترو تهران گفت: در شرایطی که آلودگی هوای تهران رو به افزایش است باید با خدمت رسانی مناسب زمینه ساز تشویق شهروندان به استفاده از این ناوگان ریلی باشیم.

تین نیوز

مهدی شایسته اصل روز جمعه ۵ آذر بطور سرزده جهت بررسی وضعیت ایستگاه و روند خدمت‌رسانی از ایستگاه‌های متروی تهران بازدید کرد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو، وی گفت: روز و ساعت کاری برای بررسی کاستی‌ها و رفع کمبودهای ایستگاه‌های متروی تهران و بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان، معنا ندارد. 

وی در دیدارش با پورصادق مسئول ایستگاه مدافع سلامت نیز ضمن عرض خداقوت به ایشان و همکاران از نزدیک مشکلات و خواسته‌های کارکنان امور ایستگاه‌ها را شنید. 

وی با اشاره به کارکنان امور ایستگاه خاطر نشان کرد: از بلند پایه‌ترین مقام خدمتگزار تا خدوم‌ترین آن‌ها از هیچ روز و ساعتی برای خدمت به مردم نباید غفلت کنند و نگاه حاضر و ناظر خداوند و شهروندان را همواره براعمال خود قاضی بدانند. 

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو ی تهران و حومه افزود: شهروندان تهرانی و پرسنل عزیز بدانند از این به بعد هر لحظه می‌توانند حضور این خدمتگزارشان را در کنار خود بدون هیچ فاصله و واسطه‌ای حس کنند. 

وی در ادامه گفت: ایستگاه مدافعان سلامت به علت مجاورت با کانون‌های جمعیتی نظیر خیابان ستارخان، باقرخان و محدوده تونل و میدان توحید از اهمیت بسیاری به لحاظ جابه‌جایی مسافران است. 

شایسته افزود: در این فصل از سال با توجه به افزایش آلودگی هوا ترغیب شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی بسیار اهمیت داشته و می‌تواند به کاهش آلودگی هوا کمک کنند. 

وی با اشاره به اینکه آغاز طرح ترافیک از محدوده ایستگاه مدافعان سلامت آغاز می‌شود خاطرنشان کرد: باید با خدمات‌رسانی هرچه بهتر کاری کنیم تا شهروندان تهرانی تشویق شوند با استفاده از مترو به مرکز شهر به مقاصد مورد نظر خود ادامه مسیر دهند. 

 گفتنی است خط ۷ متروی تهران به طول ۲۷ کیلومتر و با دارا بودن ۲۲ ایستگاه، از ورزشگاه جهان پهلوان تختی در جنوب شرق تهران آغاز و پس از عبور از مناطق پر جمعیتی مانند بزرگراه شهید آیت‌الله محلاتی، خیابان مولوی، خیابان هلال احمر، خیابان قزوین، بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان آزادی، میدان توحید، برج و بیمارستان میلادتهران و میدان صنعت، به میدان کتاب در سعادت‌آباد ختم می‌شود. که در حال حاضر ۱۶ایستگاه آن به بهره برداری رسیده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.