| کد خبر: 237514 |

◄ حفاری 622 کیلومتر از خیابان های شهر مشهد در 8 ماه

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به صدور 6525مجوز حفاری برای دستگاه های خدماتی و پیمانکاران شهرداری طی 8ماه گذشته، گفت: درخواست کنندگان مجوز حفاری، ملزم به بازسازی و آسفالت محل حفاری هستند.

تین نیوز

خلیل الله کاظمی دراین خصوص، افزود: در جلسه کمیسیون هماهنگی و صدور مجوز حفاری شهرداری که با حضور نمایندگان دستگاه های خدماتی آب و فاضلاب، برق، گاز و مخابرات برگزارشد، موضوع تعاملات بین بخشی در خصوص توسعه زیرساخت های مورد نیاز دستگاه های خدماتی و حفاری های انجام شده در این حوزه، بررسی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی اضافه کرد: طبق گزارش های ارائه شده طی 8 ماه گذشته از سال جاری 6هزار و 525 مجوز حفاری به طول 622 کیلومتر برای دستگاه های خدمات رسان و پیمانکاران مناطق، سازمانها و شرکت های تابعه شهرداری مشهد صادر شده است.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: از این تعداد 4هزارو 942 مجوز حفاری به طول 395 کیلومتر برای شرکت آب و فاظلاب،977 مجوز به طول 34 کیلومتر برای شرکت گاز،154 مجوز به طول 24 کیلومتر برای شرکت مخابرات،148 مجوز به طول 4کیلومتر و مابقی مجوزهای حفاری نیز برای پیمانکاران مناطق، سازمانها و شرکت های تابعه شهرداری صادر شده است.

کاظمی با بیان اینکه برای پیشگیری از تخریب آسفالت و پیاده روهایی که قرار است آسفالت و یا بهسازی شوند، ابتدای هرسال برنامه های شرکت های خدماتی برای توسعه زیرساخت هایشان که نیاز به حفاری دارد بررسی می شود، اظهارکرد: این برنامه ها در کمیسیون هماهنگی و صدور مجوز حفاری شهرداری بررسی و به معاونت ها و مناطق ارائه می شود تا تداخلی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون 3هزارو 478 برنامه شرکتهای خدماتی به همراه برنامه های عمرانی بخش های مختلف شهرداری در این کمیسیون بررسی و برای آنهایی که با بهسازی پیاده روها و آسفالت معابر تداخل نداشته اند، مجوز حفاری صادر شده است.

معاون عمران، حمل ونقل وترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اینکه برای ثبت و درخواست صدور مجوز حفاری سامانه ای طراحی و در حال فعالیت است، خاطرنشان کرد: این سامانه در راستای ساماندهی حفاری های دستگاه های خدماتی و تسهیل صدور مجوز راه اندازی و در حال به روز رسانی و افزوده شدن امکانات بیشتر است.

کاظمی گفت: طبق قانون بازسازی و آسفالت محل های حفاری شده در شهر برعهده متقاضیان انجام حفاری به ویژه دستگاه های خدماتی است که با نظارت شهرداری مشهد انجام می شود.

وی افزود: بازسازی و حفاری معابری که شرکت های خدماتی در آن پروژه اجرا می کنند؛ دارای دوره تضمین حسن انجام کار است، برهمین اساس در صورت نشست و یا تخریب محل حفاری پس از بازسازی با اعلام شهرداری، شرکتهای مربوطه ملزم به رفع نقص هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.