| کد خبر: 237506 |

پیگیری مشکلات اعضای شرکت تعاونی تاکسیرانی قزوین از طریق شهرداری

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس در دیدار با اعضای شرکت تعاونی تاکسیرانی قزوین از پیگیری مشکلات آنها از طریق شهرداری قزوین خبر داد.

تین نیوز

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس در دیدار با اعضای شرکت تعاونی تاکسیرانی قزوین از پیگیری مشکلات آنها از طریق شهرداری قزوین خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، لطف‌اله سیاه‌کلی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی برای دومین بار پای درد و دل اعضای شرکت تعاونی تاکسیرانی قزوین نشست.

براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این نشست گفت: در این نشست، اعضای این تعاونی نبود مکان جهت استقرار دائم تعاونی را از بزرگترین مشکلات این تعاونی دانستند و عنوان کردند که از بی جایی رنج می بریم، این فضا هم استیجاره‌ای است و طی ۳ ماه آینده باید نسبت به تخلیه این مکان اقدام کنیم.

وی افزود: همچنین آنها بیان کردند که زمینی تحت اختیار داریم اما به دلیل مشکلات مالی توانایی ساخت وساز را نداریم؛ اگر این ساختمان راه‌اندازی شود رانندگان تاکسی رانی یک عمر دعاگوی شما هستند. 

سیاهکلی بیان کرد: بنابراین طی تماس آنی با دکتر صباغ شهردار شهر قزوین و مطرح کردن مسئله، مصوب شد که طی جلسه‌ای که با حضور شهردار قزوین، نماینده شرکت تعاونی تاکسیرانی و بنده، برای رفع مشکل استقرار تعاونی تاکسیرانی تمهیداتی اندیشیده شود.

نماینده مردم قزوین، البرز و ابیک در مجلس با اشاره به پیگیری بعضی از مسائل در صحن مجلس شورای اسلامی، مطرح کرد: حذف شرکت‌های واسطه‌ای و بیمه کارگران از جمله مهم‌ترین طرح‌هایی است که مجلس شورای اسلامی پیگیر می‌باشم. 

وی افزود: بیش از ۵ هزار تاکسی و حدود ۶ هزار و ۵۰۰ راننده تاکسی عضو شرکت تعاونی تاکسیرانی استان قزوین می‌باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.