| کد خبر: 237491 |

سهم منطقه 13 از پروژه‌های توسعه‌ای شرکت مترو

سهم منطقه 13 از شبکه فعلی خطوط مترو پایتخت در حال حاضر 4 ایستگاه است که با اجرای طرح توسعه شرقی خط 4 و همچنین احداث خط جدید 9، این تعداد ایستگاه در آینده دو برابر خواهد شد.

تین نیوز

در نشست برگزار شده بین مدیرعامل شرکت مترو تهران و شهردار منطقه 13 آخرین اقدامات انجام شده در خصوص موضوعات مشترک فی مابین تشریح و بر لزوم تسریع برخی پیش نیازهای اجرایی طرح‌های توسعه‌ای مترو در این منطقه تاکید شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران وحومه (مترو) طی نشستی که بین مهندس علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران و دکتر علی احمدی شهردار منطقه 13 و با حضور مدیران ارشد دست‌اندرکار پروژه‌های توسعه مترو در این منطقه صورت پذیرفت، ضمن ارائه سوابقی از مصوبات طرح‌های بالادستی شبکه مترو تهران از جمله تصویب 4 خط جدید در طرح جامع ریلی پایتخت، بر اهمیت تکمیل ایستگاه‌های باقی مانده خطوط فعلی و نیز پروژه‌های توسعه‌ای خطوط هفتگانه تاکید شد؛ یکی از این پروژه‌ها، طرح توسعه شرقی خط 4 است که از مناطق 8، 4 و13 عبورکرده واز ایستگاه شهید کلاهدوز تا محدوده حکیمیه و دانشگاه آزاد تهران شمال (به طول 11 کیلومتر) امتداد پیدا می‌کند.

گفتنی است در جلسه برگزار شده، آخرین وضعیت استملاک اراضی لازم جهت احداث تونل‌های طرح توسعه شرقی خط 4 در منطقه 13 و امکانات موجود به منظور احداث مجتمع‌های ایستگاهی مترومورد اشاره قرار گرفت.

سهم منطقه 13 از شبکه فعلی خطوط مترو پایتخت در حال حاضر 4 ایستگاه است که با اجرای طرح توسعه شرقی خط 4 و همچنین احداث خط جدید 9، این تعداد ایستگاه در آینده دو برابر خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.