| کد خبر: 237474 |

◄ چرا بلیت های قطار مسیر کرمانشاه به تهران حذف شد؟

اخیرا راه آهن در تعریف سفرهای خود، سفر کرمانشاه به تهران را حذف کرده و تنها بلیط سفر کرمانشاه به مشهد عرضه می شود.

تین نیوز

رئیس انجمن دفاتر گردشگری کرمانشاه نسبت به اقدام راه آهن در حذف بلیت های مسیر کرمانشاه به تهران انتقاد کرد. فردین امیری اظهار کرد: اخیرا راه آهن در تعریف سفرهای خود، سفر کرمانشاه به تهران را حذف کرده و تنها بلیط سفر کرمانشاه به مشهد عرضه می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: براین اساس اگر مسافری از کرمانشاه بخواهد به تهران سفر داشته باشد، باید بلیت کرمانشاه به مشهد را خریداری کند، اما در تهران پیاده شود. یعنی باید هزینه ای دو برابری را پرداخت کند.

رئیس انجمن دفاتر گردشگری کرمانشاه این اقدام راه آهن را اجحاف به مردم این استان دانست و گفت: از مسئولین استانی می خواهیم نسبت به این مسئله ورود کنند.

وی در ادامه به حضور تعدادی از فعالین گردشگری عراق در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا بحث گردشگری خارجی در کشور و به تبع استان کرمانشاه با بسته شدن مرزها تا حدودی متوقف شد و برای فعالین این حوزه مشکلات کاری زیادی بوجود آمد.

امیری بااشاره به از سرگیری ورود گردشگران خارجی به کشور، عنوان کرد: طی سال‌های اخیر تعدادی از دفاتر گردشگری کرمانشاه با دفاتر گردشگری عراق ارتباطاتی داشته اند که به دلیل کرونا تعاملات آنها کمرنگ شد که امیدواریم شرایط بهتری را از این پس داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در مقطع زمانی پیش از شیوع کرونا آمار ورود گردشگران خارجی به کرمانشاه افرایش یافت، گفت: متأسفانه شیوع کرونا و نداشتن برخی زیرساخت‌ها این موضوع را کمرنگ کرد.

رئیس انجمن دفاتر گردشگری کرمانشاه یادآورشد: در بحث زیرساخت ها عدم تعریف مسیرهای جدید پروازی یکی از مشکلات کرمانشاه برای جذب گردشگران خارجی بوده است.

وی در ادامه شرایط این روزهای دفاتر گردشگری کرمانشاه را نامساعد خواند و گفت: متاسفانه شیوع بیماری کرونا از یک سو و رشد قارچ گونه اپلیکیشن های فروش بلیط از دیگر سو عرصه را برای فعالیت دفاتر گردشگری تنگ کرده است.

امیری با بیان اینکه در این مدت دولت حمایت چندانی از دفاتر گردشگری نداشت، افزود: اگر تدبیری برای این مشکلات اندیشیده نشود، دفاتر گردشگری ما به سمت نابودی می روند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کرمانشاهی 0 0

    راه اهن عرب کشور با صرف بودجه هنگفتی پس از گدشت دهها سال به بهره برداری رسیده متاسفانه بعلت عدم مدیریت مستقل راه اهن کرمانشاه از این خط در بخش بار و مسافر استفاده بهینه ای صورت نگرفته است