| کد خبر: 237352 |

◄ جزئیات کاهش قیمت بلیت هواپیما اعلام شد

اسعدی سامانی افزود: کاهش نرخ بلیت هواپیما برای مسیرهای داخلی از 2 تا 28 درصد کاهش پیدا کرده است اما برای مسیرهایی مانند تهران – بم میزان کاهش نرخ بلیت هواپیما 33 درصد است.

تین نیوز

 دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: کاهش نرخ بلیت هواپیما برای مسیرهای داخلی از 2 تا 28 درصد کاهش پیدا کرده است اما برای مسیرهایی مانند تهران – بم میزان کاهش نرخ بلیت هواپیما 33 درصد است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، مقصود اسعدی سامانی با بیان اینکه دامنه قیمتی بلیت هواپیما برای مسیرهای مختلف امروز اعلام شد و از ابتدای آذرماه بلیت هواپیما با قیمت‌های جدید به فروش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه با رایزنی‌های وزیر راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری قرار بر این شده تا به نفع مردم قیمت بلیت هواپیما کاهش پیدا کند، افزود: از فردا قیمت بلیت هواپیما با کاهش متوسط 13 درصدی به فروش می‌رود.

اسعدی سامانی افزود: کاهش نرخ بلیت هواپیما برای مسیرهای داخلی از 2 تا 28 درصد کاهش پیدا کرده است اما برای مسیرهایی مانند تهران – بم میزان کاهش نرخ بلیت هواپیما 33 درصد است.

اسعدی سامانی افزود: البته همچنان قیمت بلیت هواپیما بر اساس قواعد آزادسازی نرخ‌ ها به فروش می‌رود و قیمت‌ها شناور است و قرار نیست به نرخ مصوب برگردیم.

 دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تاکید بر شرط کاهش قیمت بلیت هواپیما اظهار داشت: مهمترین شرط ما برای کاهش قیمت بلیت هواپیما عدم افزایش قیمت ارز است و این قیمت‌ها را بر اساس نرخ ارز بازار آزاد و دلار 28 هزار تومانی بسته شده است.

سامانی ادامه داد: قرار بر است برای جبران هزینه‌های ایرلاین‌ها با این کاهش قیمت بلیت ، قیمت تمام شده پرواز را کاهش دهد و تسهیلاتی در بخش‌های مختلف از جمله فرودگاه‌ها و ... ارایه دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    حضرات آقایان انجمن شرکت‌های هواپیمایی و وزارت راه و شهرسازی سلام علیکم.بدانید و آگاه باشید که قیمت بلیط دست شما نیست.این شما نیستید که برای بلیط قیمت تعیین میکنید. این قیمت بلیط است که بر اساس عرضه و تقاضا خودش را به شما تحمیل میکند.
    شک ندارم که خودتان هم به این معنی معترف هستید اما تجاهل میکنید.