| کد خبر: 237311 |

عدم خدمات‌رسانی از ایستگاه گلشهر به سمت هشتگرد

شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در خصوص عدم خدمات‌رسانی مترو از ایستگاه گلشهر به سمت هشتگرد اطلاعیه‌ای صادر کرد. به گزارش ایسنا، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به اطلاع می رساند به علت ورود تعدادی از کارگران شرکت تراورس به حریم ریلی که پیمانکاران شرکت عمران شهر جدید هشتگرد هستند و ارتباطی با شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ندارند، تردد قطار از سمت ایستگاه گلشهر به سمت ایستگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی از ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امکان پذیر نمی باشد و خدمات رسانی در مسیر هشتگرد متوقف شده است. بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، لازم به توضیح است خدمات رسانی در خط ۵ متروی تهران و حومه از ایستگاه تهران (صادقیه) تا ایستگاه گلشهر و بالعکس به حالت عادی در حال انجام است.

تین نیوز

شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در خصوص عدم خدمات‌رسانی مترو از ایستگاه گلشهر به سمت هشتگرد اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش تین نیوز، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به اطلاع می رساند به علت ورود تعدادی از کارگران شرکت تراورس به حریم ریلی که پیمانکاران شرکت عمران شهر جدید هشتگرد هستند و ارتباطی با شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه ندارند، تردد قطار از سمت ایستگاه گلشهر به سمت ایستگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی از ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امکان پذیر نمی باشد و خدمات رسانی در مسیر هشتگرد متوقف شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، لازم به توضیح  است خدمات رسانی در خط ۵ متروی تهران و حومه از ایستگاه تهران (صادقیه) تا ایستگاه گلشهر و بالعکس به حالت عادی در حال انجام است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.