| کد خبر: 237167 |

◄ درخواست از مسئولان برای رسیدگی به پارکینگ گمرک مرز خسروی

با وجود دریافت مبالغ قابل توجه از هر راننده به عنوان هزینه پارکینگ، نوبت و نظافت گمرک مرزی خسروی، هیچ گونه خدمات بهداشتی به رانندگان ارایه نمی شود.

تین نیوز

یک راننده کامیون گفت: با وجود دریافت مبالغ قابل توجه از هر راننده به عنوان هزینه پارکینگ، نوبت و نظافت گمرک مرزی خسروی، هیچ گونه خدمات بهداشتی به رانندگان ارایه نمی شود.

به گزارش تین نیوز، سید فخرالدین شریعتی این مطلب را در شبکه های اجتماعی بیان کرد و افزود: برای ورود به مرز خسروی سه هزینه باید توسط رانندگان پرداخت شود.

وی افزود: یکی از این هزینه ها مربوط به خروج از شهر قصر شیرین و به مبلغ پنجاه هزار ریال است که از رانندگان در یافت می شود در حالی که رانندگان از داخل شهر قصر شیرین تردد نمی کنند.

او افزود: 2 هزینه دیگر نیز بابت پارکینگ، نوبت و نظافت  و مبلغ حدود 330  هزار ریال است که از رانندگان دریافت می شود.

بیشتر بخوانید:

صف هفت کیلومتری کامیون ها در گمرک مرز سومار

شریعتی عنوان کرد: با وجود دریافت این هزینه ها، هیچ ساماندهی برای تردد کامیون ها صورت نمی گیرد و ازدحام کامیون ها در این مرز موجب ساعت ها انتظار آنان می شود و وضعیت سرویس های بهداشتی داخل گمرک نیز بسیار بد بوده و در واقع هیچ یک از آنها کار نمی کند.

این راننده کامیون در ادامه از مسئولان سازمان راهدار ی و حمل و نقل جاده ای،  مسئولان گمرک، شهرداری  قصر شیرین، دهداری خسروی، گمرک خسروی، راهداری و حمل و نقل جاده ای  کرمانشاه و دیگر مسئولان مرتبط خواست با توجه به مبالغی که از رانندگان دریافت می شود حداقل بخشی از آن را برای راحتی و آسایش آنان هزینه گردد.

قبض گمرک

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.