◄ درخواست از مسئولان برای رسیدگی به پارکینگ گمرک مرز خسروی
با وجود دریافت مبالغ قابل توجه از هر راننده به عنوان هزینه پارکینگ، نوبت و نظافت گمرک مرزی خسروی، هیچ گونه خدمات بهداشتی به رانندگان ارایه نمی شود.
یک راننده کامیون گفت: با وجود دریافت مبالغ قابل توجه از هر راننده به عنوان هزینه پارکینگ، نوبت و نظافت گمرک مرزی خسروی، هیچ گونه خدمات بهداشتی به رانندگان ارایه نمی شود.
به گزارش تین نیوز، سید فخرالدین شریعتی این مطلب را در شبکه های اجتماعی بیان کرد و افزود: برای ورود به مرز خسروی سه هزینه باید توسط رانندگان پرداخت شود.
وی افزود: یکی از این هزینه ها مربوط به خروج از شهر قصر شیرین و به مبلغ پنجاه هزار ریال است که از رانندگان در یافت می شود در حالی که رانندگان از داخل شهر قصر شیرین تردد نمی کنند.
او افزود: 2 هزینه دیگر نیز بابت پارکینگ، نوبت و نظافت و مبلغ حدود 330 هزار ریال است که از رانندگان دریافت می شود.
بیشتر بخوانید:
صف هفت کیلومتری کامیون ها در گمرک مرز سومار
شریعتی عنوان کرد: با وجود دریافت این هزینه ها، هیچ ساماندهی برای تردد کامیون ها صورت نمی گیرد و ازدحام کامیون ها در این مرز موجب ساعت ها انتظار آنان می شود و وضعیت سرویس های بهداشتی داخل گمرک نیز بسیار بد بوده و در واقع هیچ یک از آنها کار نمی کند.
این راننده کامیون در ادامه از مسئولان سازمان راهدار ی و حمل و نقل جاده ای، مسئولان گمرک، شهرداری قصر شیرین، دهداری خسروی، گمرک خسروی، راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه و دیگر مسئولان مرتبط خواست با توجه به مبالغی که از رانندگان دریافت می شود حداقل بخشی از آن را برای راحتی و آسایش آنان هزینه گردد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.