| کد خبر: 237104 |

◄ صدور بارنامه به مقاصد غیر واقعی تخلف است

مدیرکل حمل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به ادارت کل استانها اعلام کرد صدور بارنامه به مقاصد غیر واقعی از سوی شرکتهای حمل و نقلی را تخلف اعلام کنند.

تین نیوز

مدیرکل حمل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به ادارت کل استانها اعلام کرد صدور بارنامه به مقاصد غیر واقعی از سوی شرکتهای حمل و نقلی را تخلف اعلام کنند.

 به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، غلامحسین دغاغله در بخشنامه‌ای به مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها اعلام کرد: در جلسه کارگروه حمل و نقل از سوی برخی رانندگان عنوان شده که برخی شرکت‌های حمل و نقلی نسبت به صدور بارنامه به مقاصد غیر واقعی خصوصاً به مقصد پایانه‌های مرزی و همچنین عدم درج نرخ کرایه حمل اقدام می‌کنند که باعث بروز مشکلاتی برای رانندگان شده است.

مدیرکل حمل کالای سازمان راهداری در این بخشنامه تأکید کرده است در صورت ادامه این روند، ادارات کل راهداری استان‌ها، شرکت‌های حمل و نقلی متخلف را به کمیسیون ماده ۱۲ (رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل و نقلی) معرفی کنند.

به نظر می‌رسد یکی از علل اصلی صدور بارنامه به مقاصد غیرواقعی استفاده از سهمیه سوخت بالاتر باشد.

اقدام عجیب برخی شرکت های حمل و نقلی/ صدور بارنامه به مقاصد جعلی!

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    شما اگرراست می گوید جلوی کسانی که بدون بارنامه بارجابجا می کنند مثل نیسانها رابگیرید الان هرکسی که کد پستی ندارد راحت بار کامیون رابا چند نیسان جابجا حتی نقاط دور پس نه بارنامه ای هست نه چهارد رصد دولت فقط سر کامیون کلاه می رود سیستم باید برای همه یکسان باشد هرکه بارمی برد باید بارنامه بیمه بار وپلیس بی خیال نباشد کامیون ونیسان چه فرقی دارد نیسان بارنامه نمی خواهد ولی وقتی همان دو تن باروارد کامیون می شود بارنامه کارت سلامت راننده همه الزامی می شود پس کجای قانون ایراد دارد برطرف شود تا عدالت برقرار شود راحت است اگر بخواهید واجرا کنید