| کد خبر: 237081 |

معونت حمل و نقل ترافیک شهرداری قزوین

◄ مسابقه ملی طراحی ایستگاه‌های اتوبوس درون‌شهری در قزوین برگزار می‌شود

ه گزارش تین نیوز : معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ شیما زرآبادی‌پور اظهار کرد: مسابقه ملی طراحی ایستگاه‌های اتوبوس درون‌شهری از سوی این معاونت با همکاری سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین برگزار می‌شود.

تین نیوز

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین از برگزاری مسابقه ملی طراحی ایستگاه‌های اتوبوس درون‌شهری در این شهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ شیما زرآبادی‌پور اظهار کرد: مسابقه ملی طراحی ایستگاه‌های اتوبوس درون‌شهری از سوی این معاونت با همکاری سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین برگزار می‌شود.

او افزود: این اقدام در راستای هویت‌بخشی و بالا بردن کیفیت فضاها و تجهیزات شهری و به منظور پیشبرد اهداف شهرداری و ترغیب شهروندان به استفاده از حمل‌ونقل همگانی به عنوان یکی از مهمترین ارکان شهر پاک و انسان‌محور صورت می‌گیرد تا در نهایت به ارتقای کیفیت ایستگاه‌های اتوبوس شهری بینجامد.

این مسئول ادامه داد: داوران مسابقه از میان چهره‌های مطرح دانشگاهی، چهره‌های شاخص سازمان نظام مهندسی و همچنین معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین هستند.

زرآبادی‌پور اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا دهم آذرماه به دبیرخانه مسابقه واقع در سازمان خدمات طراحی به نشانی بلوار شهید صیاد شیرازی، خیابان شهید آوینی، جنب ایستگاه آتش‌نشانی ارسال کنند.

او تصریح کرد: همچنین متقاضیان این امکان را دارند که برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان خدمات طراحی به نشانی Qazvin.tarahi.ir مراجعه کنند یا با شماره 3-02833796801 داخلی 24 تماس بگیرند.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین با اشاره به اختتامیه مسابقه در تاریخ 26 آذرماه با عنوان روز ملی حمل‌ونقل، خاطرنشان کرد: در پایان مسابقه به نفرات یکم تا سوم به ترتیب 150 میلیون ریال، یک‌صد میلیون ریال و 50 میلیون ریال جایزه نقدی و به نفرات یکم تا دهم لوح یادبود اهدا خواهد شد؛ ضمن اینکه با صاحب یکی از طرح‌های یکم تا سوم قرارداد تهیه طرح اجرایی منعقد می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: تین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.