| کد خبر: 237067 |

ماجرای تاخیرهای مکرر پرواز فرودگاه کیش

تاخیر طولانی پرواز شب گذشته کیش-تهران شرکت هواپیمایی ایران‌ایر باعث اعتراض و درگیری مسافران در فرودگاه کیش شد که البته به گفته مسئولان فرودگاه این پرواز در ساعت ۱:۱۰ دقیقه بامداد امروز به مقصد تهران انجام شد.

تین نیوز

 پرواز کیش-تهران شب گذشته شرکت هواپیمایی ایران ایر که شب گذشته قرار بود ساعت ۲۰:۲۵ دقیقه فرودگاه کیش را به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران ترک کند، با تاخیر طولانی مدت مواجه شد. ابتدا به مسافران این هواپیما اعلام شد پرواز ساعت ۲۲ انجام خواهد شد، اما در این زمان اعلامی هم پرواز انجام نشد. بر اساس مشاهدات خبرنگار ایسنا، این تاخیر طولانی مدت صدای اعتراض مسافران را درآورد و نهایتا بین برخی از آن‌ها و برخی مسئولان حاضر در فرودگاه درگیری لفظی به وجود آمد. البته به گفته مسافران حاضر در فرودگاه، علت تاخیر این پرواز نقص فنی هواپیما در تهران عنوان شده بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عزت‌الله محمدی –مدیرکل فرودگاه بین‌المللی کیش- در این باره این‌گونه توضیح داد که این هواپیما قبل از پرواز از اصفهان به مقصد کیش دچار نقص فنی شده بوده و با حدود یک ساعت تاخیر به کیش رسید و مجدادا دچار نقص فنی شد.

وی ضمن عذرخواهی از مسافران به دلیل تاخیر به وجود آمده، افزود: بر این اساس به مسافران اطلاع رسانی کردیم که این پرواز در ساعت ۲۲ انجام می‌شود اما نقص فنی در موعد مقرر برطرف نشد و با وجود اطلاع‌رسانی‌ برخی از مسافران عصبانی شدند و اعتراض کردند. البته در این اتفاق، ضمن عذرخواهی از مسافران و پذیرایی از آن‌ها سعی کردیم این مسئله را مدیریت کنیم.

محمدی با اشاره به اینکه هیچ درگیری در فرودگاه نداشتیم، گفت: برخی مسافران به شدت عصبانی شده بودند و توهین‌هایی کردند که این اتفاق با من در میان گذاشته شد و به گونه‌ای مدیریت کردیم تا به پروازشان برسند و نهایتا این پرواز با حدود چهارساعت تاخیر در ساعت ۱:۱۰ دقیقه بامداد امروز به مقصد تهران انجام شد.

 با وجود پیگیری‌های صورت گرفته تا این لحظه توضیحی از مسئولان ایران ایر درباره دلایل تاخیر هواپیما ارائه نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.