| کد خبر: 237037 |

بررسی نصب نیوجرسی در مسیر اتوبوس‌های تندرو "بعثت"

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از منطقه ۱۶ بازدید کرد و برای تسریع در امور، دستوراتی داد.

تین نیوز

سیدمجتبی شفیعی در سومین هفته از پویش قرار خدمت ضمن بازدید از پروژه‌های ترافیکی منطقه ۱۶ در جریان اقدامات و برنامه‌ها و مشکلات ترافیکی قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، ضمن بازدید از فضاها و اماکن مختلف مرتبط با حوزه حمل ونقل و ترافیک، دستور مطالعه جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در مسیر اتوبوس‌های تندرو (BRT) بزرگراه بعثت، دشت آزادگان و نرده‌های میانی خیابان فدائیان اسلام را داد.

وی در ادامه همچنین از سازمان حمل و نقل و ترافیک خواست تا پایان سال جاری، احداث پارکینگ طبقاتی متروی علی آباد مورد مطالعه قرار گیرد و ایجاد پارکینگ طبقاتی پارک بعثت نیز از محل اعتبارات متمرکز پارکینگ محله‌ای سازمان حمل و نقل و ترافیک انجام شود.

همچنین شفیعی خواست که از اعتبارات موردنیاز جهت راه‌اندازی نظارت تصویری ترافیکی و مدیریت بحران جهت نظارت هوشمند ترافیک، اعمال قانون هوشمند پلیس راهور و نظارت بر عملکرد کیفیت امور خدمات شهری و مدیریت بحران، در اصلاحیه پایان سال اعمال شود و کف سازی و مرمت توقفگاه اتوبوس های تندرو شهید طباطبایی نیز با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال انجام شود.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران همچنان خواست تا دوربین نظارت محدوده آلودگی هوا در طرح اصلاح هندسی خیابان فدائیان اسلام در اسرع زمان منتقل و هشت یونیت پله برقی خاموش منطقه در اسرع وقت فعال شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.