| کد خبر: 237031 |

◄ لزوم راه‌اندازی نرم‌افزارهای دیجیتال شهروندی در قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم بر لزوم راه‌اندازی نرم‌افزارهای دیجیتال شهروندی برای رفع نیازهای اقشار مختلف در قم تأکید کرد.

تین نیوز

مسعود طبیبی در اختتامیه سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قم که به مناسبت «روز قم» در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اهمیت ورود جوانان به عرصه تولید محتوای فضای مجازی اظهار داشت: مایه خرسندی و دلگرمی است که شاهد هستیم جوانان قمی با شور و شوق امروز در این رویداد مهم شرکت کرده‌اند.

به گزارش تین نیوز، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: جای چنین برنامه‌هایی و رویدادهایی که در سطح قم خالی است و باید هرسال برنامه‌های مختلفی در این حوزه برگزار شود.

وی به ظرفیت‌های شهر قم اشاره کرد و بیان داشت: شهر قم یک شهر مسافرپذیر از همه کشورها است و در این زمینه نیاز داریم که ناوگان تاکسیرانی ما متحول شود.

طبیبی با بیان اینکه باید ناوگان تاکسیرانی به‌صورت آنلاین و دیجیتال اطلاعات فرهنگی و تاریخی را به مسافران و توریست‌ها بدهد افزود: در این حوزه نیازمند حضور فعالان عرصه فضای مجازی هستیم تا با ساخت یک رسانه و برنامه دیجیتال به مسافران تاکسی‌ها اطلاعات بدهد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: شهروندانی داریم که در طول سال‌ها به آن‌ها کم‌توجه بوده‌ایم که یکی از این گروه‌ها نابینایان بوده که باید خدمات به آن‌ها بدهیم؛ در این عرصه هم نیازمند کمک گروه‌های فضای مجازی هستیم تا تولید یک برنامه دیجیتال صوتی تردد در شهر و مکان‌های عمومی را برای این دسته افراد راحت‌تر کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.