| کد خبر: 237026 |

جلسه با وزیر راه برای حل مشکل حریم ریلی پایتخت

زاکانی با اشاره به جلسه با وزیر راه برای حل مشکل حریم ریلی پایتخت گفت: در شهرداری باید تلاش کنیم شعارها و وعده های خود را عمل کنیم زیرا یک عمل به اندازه هزار حرف ارزش دارد.

تین نیوز

علیرضا زاکانی شهردار تهران در بازدید خود از منطقه ۱۶ تهران در قالب پویش «قرار خدمت» در جمع نخبگان این منطقه حضور پیدا کرد و با بیان این مطلب که خود بچه جنوب شهر هستم، گفت: ما برای خودمان در این منطقه خاطرات عجیبی داریم، زیرا محله ما لب خط بود و در این منطقه رفت و آمد می‌کردیم و خاطرات خوب و بسیاری از منطقه داریم.

شهردار تهران افزود: آنچه در مجموعه منطقه ۱۶ مشاهده می شود جوانمردی، بزرگی و عظمت است. گرچه بیشترین سرانه ورزشی شهرداری در منطقه ۱۶ قرار دارد اما نبود مدیریت درست موجب بروز مشکلات موجود شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، زاکانی بیان کرد: آنچه که برای ما مهم است، این است که شهر به دست مردم اداره شود و وقتی حرف از مردم می‌شود نخبگان جامعه محور این تحول خواهند بود و از همین رو منطقه ۱۶ نیز مستثنی نیست و باید به سمتی حرکت کنیم که وضعیت زندگی در منطقه ۱۶ بسیار مطلوب شود.

وی ادامه داد: مردم ما مردم خوبی هستند و ما وظیفه داریم با نوکری مردم شرایط را تغییر دهیم.

شهردار تهران افزود: امروز صبح در بوستان میثاق در بین مردمانی بودم که به دستگیری نیاز داشتند و این وظیفه ماست که شرایط را برای آن ها به گونه ای تغییر دهیم تا افقی روشن ایجاد شود تا از این راه نیازهای محیطی برای او فراهم شود.

زاکانی اظهار کرد: با این اقدام دیگر نیازی نیست دست افراد گرفته شود و از این جهت مشکلات به خودمان بر می گردد و باید بپذیرم مسئولیت های خود را بپذیرم و اگر مردم شاهد تبعیض باشند امید در دل آنها از بین می رود.

وی افزود: در شهرداری باید تلاش کنیم شعارها و وعده های خود را عمل کنیم زیرا یک عمل به اندازه هزار حرف ارزش دارد و امروز در محضر پدر ۳ شهید بزرگ هستیم و این ها اهل عمل بودند.

شهردار تهران گفت: چرا مردم حاج قاسم سلیمانی را دوست داشتند؟ چون مردم او را مرد عمل دیدند و به اعتقاد من منطقه ۱۶ نیاز به تحول بزرگ دارد و این اقدام ناظر به مسائل اجتماعی است زیرا برخی از مسائل به مانند استخوان لای زخم است.

زاکانی اظهار کرد: در برهه ای وعده تحقق ۶ ماهه برخی مشکلات داده شده است اما برای حل و ریشه کنی معضلات اجتماعی که ناظر به تمام تهران است نیاز به اقدام ها و برنامه های بلند مدت داریم.

وی ادامه داد: نقش ورزش در ایجاد نشاط و فرح و تندرستی بالاست و خدارو شکر منطقه ۱۶ مهد ورزش و قهرمانی است و عرض من این است که وظیفه ماست که شهرداری از نگاه ذاتی خدماتی به نهادی برای حضور و میدان داری مردم بدل شود تا با زندگی و اقتصاد و فرهنگ مردم کار داشته باشد و شرایط برای این اقدام فراهم است.

شهردار تهران افزود: لازمه رسیدن به مطلوب در تمام حوزه ها این است که تنها خود و منافع خود را در این بخش نبینیم و باید تلاش کنیم این فرهنگ در جامعه ما حاکم باشد.

زاکانی بیان کرد: درباره برخی از مشکلات و معضلات که بیان شد مانند راه آهن باید بگویم هفته پیش با وزیر راه جلسه ای داشتیم که در آن جلسه تاکید بر حریم تنها ۱۷ متری راه آهن شد که از این طریق ۱۳ هزار مجموعه را تحت تاثیر خود قرار دهیم و به دنبال این هستیم که این مشکل را حل کنیم.

وی ادامه داد: انتقال دکل های برق منطقه ۱۶ به زیر زمین یکی دیگر از برنامه های مدیریت شهری است که در حال پیگیری از سوی مدیریت شهری است و غرض از این جلسات شنیدن مشکلات است و توفیق داریم امروز در سومین پنجشبه در خدمت شما عزیزان هستیم.

شهردار تهران افزود: در تلاش هستیم نخبگان محور تصمیم گیری برای محله و شهر شوند و ذیل این اقدام ۵۲ اقدام و برنامه تعریف شود.

زاکانی اظهار کرد: به دنبال این هستیم جشنواره های به مانند جشنواره ورزشی در بین مناطق برگزار کنیم تا از این طریق در کنار توسعه ورزش همگانی به استعداد های مناطق توجه شود و سرمایه گذاری روی استعداد های مناطق یکی از مواردی است که از سوی شهرداری تهران دنبال می شود.

همچنین در پایان این جلسه چفیه و سربندی از سوی خانواده شهدا به علیرضا زاکانی شهردار تهران تقدیم شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.