| کد خبر: 237019 |

بزرگراه نیر- سراب با تامین اعتبار لازم تکمیل می‌شود

فرماندار شهرستان نیر گفت: عملیات اجرایی بزرگراه نیر - سراب بطول ۱۴ کیلومتر در دست اجراست و در صورت تامین اعتبار لازم سریعتر تکمیل می‌شود.

تین نیوز

فرماندار شهرستان نیر گفت: عملیات اجرایی بزرگراه نیر - سراب بطول ۱۴ کیلومتر در دست اجراست و در صورت تامین اعتبار لازم سریعتر تکمیل می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، شجاع اقبالی افزود: این جاده بین ۲ استان اردبیل و آذربایجان‌شرقی یکی از مهم‌ترین جاده‌های ارتباطی شمال‌غرب کشور بوده و مورد توجه ویژه دولت برای توسعه زیرساخت‌هاست.

وی اظهار کرد:این بزرگراه که قسمتی از محور گردشگری منطقه را شامل می‌شود، مطالعاتش به اتمام رسیده و در حال حاضر در محدوده‌ای بین مسیر کنونی و جاده قدیم با اعتبار سه هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال به اجرا در آمده است.

اقبالی درباره راه ارتباطی کریق - آرموداق که شهرستان نیر را به میانه متصل می‌کند ، اظهارکرد: این پروژه توسط  پیمانکار در حال اجراست و امسال از حوزه استحفاظی شهرستان نیر زیرسازی و آسفالت خواهد شد.

وی جاده کورائیم به خلفلو، کریق- آرموداق، کنارگذر شمالی و جنوبی و چند راه روستایی دیگر را از جمله طرح‌های راه‌سازی در دست اجرا در شهرستان نیر عنوان کرد.

اقبالی از اجرای ۲ طرح بزرگ آبیاری تحت فشار در شهرستان نیر خبر داد و گفت: این طرح در پایین دست سد سرخاب با مساحت سه هزار و ۵۳۰ هکتار در محدوده هشت روستا در دست اجراست.

فرماندار نیر افزود: ساماندهی آبدرمانی سقزچی از جمله طرح‌های راکد بود که با پیگیری‌های صورت گرفته زمین تخصیصی از سرمایه‌گذار اولیه خلع ید شد و قرار است شرکت هواپیمایی ماهان برای اجرای آن ورود کند.

اقبالی از اجرای ۱۵ طرح سرمایه‌گذاری در شهرستان نیر خبر داد و گفت:یک تیم سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاری در طرح تسنیم نوش واحد تولید فرارورده‌های نوشیدنی اعلام آمادگی کرده که امید است با سرمایه‌گذاری جدید این طرح تعیین تکلیف شود.

نیر در ۴۵ کیلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.