| کد خبر: 236994 |

آتش سوزی در شورای شهر تهران + جزییات

سید جلال ملکی دراین باره گفت:‌ دقایقی پیش آتش‌سوزی در یکی اتاق‌های واقع در ساختمان شماره ۲ شورای شهر تهران به آتش‌نشانی اعلام شد که بلافاصله عوامل آتش نشانی از نزدیک ترین ایستگاه به محل اعزام شدند.

تین نیوز

وی با بیان اینکه این حریق جزئی بود، گفت: خوشبختانه با حضور به موقع آتش‌نشانان در محل شعله‌های آتش اطفاء شده و هم اکنون عملیات لکه‌گیری و ایمن سازی در حال انجام است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران همچنین یک ساعت پس از آغاز آتش سوزی در ساختمان شورای شهر تهران جزئیات آتش سوزی رخ داده در شورای شهر تهران را تشریح کرد.

سید جلال ملکی دراین‌باره گفت:‌حوالی ساعت ۱۰:۱۵ صبح امروز حادثه آتش‌سوزی در ساختمان شماره ۲ شورای شهر تهران به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به محل اعزام کرد و اولین گروه از آتش‌نشانان در کمتر از سه دقیقه بعد در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه محل آتش‌سوزی یک اتاق اداری در طبقه دوم ساختمان شورای شهر تهران بود، گفت:‌ این اتاق حدود ۱۲ متر مربع مساحت داشت و شعله آتش در حال سرایت به سقف کاذب و اتاق‌های کناری بود که با اقدام به موقع آتش‌نشانان از آن جلوگیری شده و دقایقی بعد نیز شعله‌های آتش به طورکامل خاموش شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه در حال حاضر آتش‌نشانان در حال ایمن سازی در محل هستند، تصریح کرد:‌ این حادثه مورد فوتی و مصدومیت نداشته است. همچنین علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

وی تصریح کرد:‌ ساختمانی که جلسات صحن شورا در آن برگزار می‌شود، ساختمان شماره یک بوده و ساختمان شماره ۲ در مجاورت آن قرار دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.