| کد خبر: 236980 |

طرح توسعه خطوط راه‌ آهن شهر ری به بهره‌ برداری رسید

طرح توسعه خطوط ایستگاه راه‌ آهن شهر ری به طول ۷۰۰ متر به همراه تجهیز سالن مسافری و بهسازی ساختمان‌ های اداری و فنی آن امروز (چهارشنبه) با حضور سید میعاد صالحی مدیرعامل راه‌ آهن جمهوری اسلامی ایران به بهره‌ برداری رسید.

تین نیوز

طرح توسعه خطوط ایستگاه راه آهن شهر ری به طول ۷۰۰ متر به همراه تجهیز سالن مسافری و بهسازی ساختمان های اداری و فنی آن امروز (چهارشنبه) با حضور سید میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران به بهره برداری رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، بازسازی پانل و دفتر ترافیک، تطویل و تکمیل سکوی یک ایستگاه، بهساز مسجد و سرویس بهداشتی ایستگاه راه آهن شهرری از جمله اقدامات صورت گرفته است.

فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه بهره برداری از این طرح عمرانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از تعطیلی ایستگاه راه آهن شهر ری بیش از یک دهه می گذرد، گفت: راه اندازی مجدد این ایستگاه یکی از مطالبات اصلی مردم ری و شهرستان های جنوب شرقی استان تهران است.

حسین توکلی کجانی اظهار داشت: بهسازی و توسعه ریلی ایستگاه راه آهن شهرری به طول ۷۰۰ متر در یک برنامه زمانبندی ۶ ماه از محل اعتبارات داخلی راه آهن شهرری انجام شده است.

وی با بیان اینکه از اول آذر ماه ایستگاه راه آهن شهرری مانند گذشته پذیرای مسافران خواهد بود، خاطرنشان کرد: چندین قطار از خط تهران ـ مشهد و قطارهای حومه ای در این ایستگاه توقف خواهند داشت.

توکلی از ساخت یک مجتمع ایستگاهی راه آهن در شهرری خبر داد و افزود: این مجتمع ایستگاهی با خطوط ۶ و یک مترو تهران، ایستگاه خطوط مختلف اتوبوسرانی و تاکسیرانی همراه خواهد بود تا شاهد کاهش پیاده شدن مسافران جنوب استان تهران در ایستگاه مرکزی راه آهن باشیم.

وی اضافه کرد: طرح ساخت مجتمع ایستگاهی در چند سال گذشته بلاتکلیف بود ولی از سال گذشته پیرو تاکیدات انجام شده، طرح تجهیز کارگاه اجرا شده و هم اکنون نیز معارضانی دارد که پس از رفع آنان کار آغاز خواهد شد.

توکلی با بیان اینکه فرمانداری نهایت تلاش خود را برای رفع معارضان ساخت مجتمع ایستگاهی شهرری انجام داده است، تاکید کرد: تمامی دستگاه ها و افراد حقیقی و حقوقی باید در جهت حل این مشکلات و ساخت این طرح بزرگ عمرانی تلاش کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.