| کد خبر: 236968 |

◄ درخواست حذف کانون شرکت های حمل و نقل از موضوع بیمه تکمیلی رانندگان کامیون

یکی از اهداف انجمن های صنفی مردم نهاد حمایت و دفاع از حقوق و منافع صنفی و حرفه‌ ای اعضا از طریق ارایه پیشنهاد و جلب پشتیبانی مراجع و سازمان های دولتی و ملی نسبت به هدف های انجمن است، چرا از این ظرفیت در راستای حذف کانون شرکت های حمل و نقل از موضوع بیمه تکمیلی استفاده نمی شود؟

تین نیوز

یک فعال بخش حمل و نقل جاده ای کالا از نحوه ارایه خدمات بیمه تکمیلی به رانندگان این بخش انتقاد کرد و خواستار اصلاح این رویه شد.

به گزارش تین نیوز، نوید خیرمند گفت: نزدیک به سه سال از ورود بیمه تکمیل درمان به صنف رانندگان و کامیونداران می گذرد ولی همچنان با پرداخت حق بیمه درصدی و چند برابر عرف، دریافت خدمات به صورت حداقلی و با دردسرهای فراوان همراه است.

وی در بخشی از پیام خود که در شبکه های اجتماعی منتشر شد، افزود: در قرارداد جدید هم که سه ماه آن سپری شده شرکتی انتخاب گردیده که اکثر بیمارستان ها و آزمایشگاه ها و موسسات درمانی با آن قرارداد ندارند و دریافت مبلغ پرداختی مستلزم درگیر شدن با بوروکراسی اداری و اتلاف وقت است.

بیشتر بخوانید:

این راننده کامیون عنوان کرد: تا کی این صنف باید تاوان روابط برخی مسئولان سازمانی و صنف شرکت های حمل و نقل را بدهد؟ این چه منطقی است که چون ابزاری به نام بارنامه دست شرکت های حمل و نقل است ما باید باج بدهیم؟

وی با بیان این که هنوز تکلیف مبالغ مازاد دریافتی سال های گذشته مشخص نیست، خاطرنشان کرد: چرا با ارجاع موضوع به مراجع قضایی و ذیصلاح دیگر، دست این افراد از جیب ما کوتاه نمی شود؟ چرا از طریق نمایندگان مجلس در خصوص رفع مشکل عقد قرارداد مستقیم از طریق نمایندگان صنف با شرکت بیمه اقدام نمی شود؟

خیرمند گفت: یکی از اهداف انجمن های صنفی مردم نهاد حمایت و دفاع از حقوق و منافع صنفی و حرفه‌ ای اعضا از طریق ارایه پیشنهاد و جلب پشتیبانی مراجع و سازمان های دولتی و ملی نسبت به هدف های انجمن است، چرا از این ظرفیت در راستای حذف کانون شرکت های حمل و نقل از موضوع بیمه تکمیلی استفاده نمی شود؟

این راننده کامیون افزود: عقد قرارداد در راستای منافع صنفی مشروط به اینکه قصد تجارت و جلب منفعت نباشد که منع قانونی ندارد چرا اقدامی نمی شود؟ حتی اگر با تفسیر به رأی توسط برخی ذینفعان شرایط فعلی امکان عقد قرارداد با قوانین فعلی وجود نداشته باشد، می توان با کمک نمایندگان مجلس موانع را کنار زد. اگر به جای انجمن صنفی اتحادیه ها به این صنف برگردند تمام این دکان و دستگاه شرکت های حمل و نقل هم جمع می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کورش فلاحی 0 0

    با سلام وخداقوت به عوامل محترم نشریه تین نیوز .
    ضمن تایید نظر همکار محترم
    بیمه تکمیلی رانندگان بزرگترین کلاهبرداری با پوشش قانون طی سه سال اخیر از رانندگان کامیون بوده که هرچه زودتر باید این بستر رانتخواری برداشته شود وعوامل متخلف به دستگاه قضا معرفی شوند.

  • راننده 0 0

    کی راننده حامی داشته راننده گان درسال72بیمه شدن ودلشان خوش بودهشت سال سابقه دارند الان سه چهارسال کسی جوابگو نیست حتی قبول ندارند بقیه رابگیرند باربریها بالا کشیدند راننده گان باید تاوان بدهندالان هم حکایت بیمه تکمیلی همان است سختی کاردرست نمی شود چهاردرصد رانمی گیرند وسختی کاررادرست کنند بقیه کشورها راننده گان احترام وارزش دارند ولی ایران هیچ چرا راننده گان اگرنباشند چه می شود کشور تعطیل می شود

  • ناشناس 1 0

    ای آقا حالا چند تا زالو دور هم جمع شدن یه لفت و لیسی میکنن شما چرا خودت را ناراحت میکنی.طی دوسال یه مبلغ ناچیزی از نیم درصد متغیر دریافتی با توجه به این که قرارداد سالیانه ثابت با بیمه بستن( نزدیک ۳۰۰ میلیارد تومن )گیرشون اومده اونم خرج اتینا که نکردن رفتن یه ساختمون ۵ طبقه توی خیابون کارگر خریدن .حالا شما خودت را ناراحت نکن.اگر هم قراره کسی خودش را ناراحت کنه اون کسی باید خودش را ناراحت کنه که مثلا سرطان تموم بدنش را گرفته باشه و پول درمان نداشته باشه،که صد میلیون خرج خودش بکنه.شما به چسب به کارت بگذار لفت و لیس دهندگان گرامی باتمام توان بتونن فکرشون را متمرکز کنن که امسال طی قراردادی که با بیمه البرز نوشتن چند صد میلیارد گیرشون میاد و بتونن با فکری آروم ساختمانی جدیدی بخرن.
    شما هم برو به حمالی خودت برس و نیم درصد بیمه را به کانون شرکتهای حمل ونقل پرداخت کن.
    شبها هم سعی کن خوب بخوابی تا شاید توی رویاهای خودت بتونی خواب مبارزه با مفسیدن و لفت و لیس دهندگان گرامی را در این کشور ببینی.

    به قول حشمت فردوس،

    افتاد.

    • ناشناس 0 0

      اشتباه کردی دوست عزیز 140میلیاردش را ساختمان خریدن. 160 میلیارد بقیه را گذاشتن پر قنداق نوه و نتیجه هاشون.

  • ناشناس 1 0

    یعنی پر قنداق بچه هاشون اینقدر گشاده که 160میلیارد جا میشه؟؟