| کد خبر: 236943 |

اعزام برخی مسافران پرواز لغو شده شیراز کیش به این جزیره

با پیگیری‌های مستمری که انجام شد موفق شدیم حدود ۳۲ نفر از مسافران را با پرواز آسمان راهی این جزیره کنیم.

تین نیوز

 مدیر شرکت هواپیمایی ایران ایر در استان فارس، ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز ۳۳۷۶ این هواپیمایی از شیراز به کیش که از رسیدن به مقصد بازماندند گفت: با پیگیری‌های مستمری که انجام شد موفق شدیم حدود ۳۲ نفر از مسافران را با پرواز آسمان راهی این جزیره کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی محبی، در خصوص علت لغو این پرواز اظهار داشت: از آنجا که هواپیما ای تی آر (ATR) در هوای نامساعد، توان پرواز کردن در ارتفاع بالا و رفتن بر فراز ابرها را ندارد، تصمیم گرفته شد که در صورت تداوم شرایط جوی این پرواز لغو شود که چنین نیز شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام تاخیر و سپس باطل شدن پرواز، با توجه به اینکه مسافران هزینه رزرو هتل در کیش را پرداخت کرده بودند تصمیم گرفتیم که در صورت امکان پرواز جایگزین گذاشته شود که این امر میسر نشد و در نهایت تعدادی از مسافران را با هواپیمای آسمان به مقصد کیش اعزام کردیم.

او اظهار داشت: حدود ۱۰ نفر از مسافران نیز انصراف دادند و آن تعداد نیز که باقیمانده‌اند (حدود ۱۹ نفر) با پرواز فردا سه‌شنبه به کیش اعزام خواهند شد.

وی گفت: فصل الخطاب کار عملیاتی ما در این اتفاق، دستورالعمل حقوق مسافری است که هواپیمایی کشوری صادر کرده که بر اساس آن زمانی که پرواز به دلیل بدی آب و هوا کنسل می‌شود به ایرلاین تکلیف شده که هزینه بلیت مسافران را بازگرداند.

محبی افزود: مجموعه هواپیمایی هما به منظور جلب رضایت مسافران و تکریم آنها تصمیم گرفت به هر شکل ممکن مسافران را به مقصدشان برساند که با مساعدت شرکت هواپیمایی آسمان تعدادی را امروز و سایر مسافران را نیز فردا به کیش خواهیم رساند.

مسافران پرواز ۳۳۷۶ هواپیمایی ایران ایر که بنا بود ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه دوشنبه ۱۷ آبان‌ماه از فرودگاه شیراز به مقصد کیش پرواز کند بعدازظهر دوشنبه با وجود گذشت چند ساعت از زمان پرواز در فرودگاه مبدأ سرگردان بودند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.