| کد خبر: 236875 |

ماجرای اختلال روز گذشته مترو و ایده قطار هوایی اتوبان همت چه بود؟

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درخصوص اختلال روز گذشته مترو و ایده قطار هوایی اتوبان همت توضیحاتی را ارائه کرد.

تین نیوز

مجتبی شفیعی در حاشیه بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در خصوص طرح دو طبقه شدن بخشی از اتوبان همت گفت: این طرح یعنی حرکت قطار فوق سبک در بخشی از اتوبان همت به عنوان برنامه مطرح نیست و در حال مطالعه است و مساله اصلی آن تامین بودجه است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: این طرح برای بخشی از اتوبان همت که ترافیک زیاد ی دارد ارائه شده و در حال حاضر تنها یک ایده است البته اگر به تصویب برسد می تواند ایده خوبی باشد.

وی ادامه داد: این قطار فوق سبک قرار است روی پل حرکت کند و بدون این که در عمق زمین باشد و مشکلات حفاری داشته باشیم و به عنوان اولین قطار فوق سبک در کشور مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون شهردار تهران با اشاره به وضعیت حمل و نقل عمومی تهران گفت: فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی دغدغه اصلی است که ناشی از کم توجهی مسوولان در دوره گذشته بوده است.

وی در واکنش به اختلالات شبکه مترو در روز گذشته گفت: اختلال سیگنالینگ مقطعی بود که کمتر از ۱۵ دقیقه زمان برد و در یک ایستگاه روی داد و در پی آن دو ایستگاه را درگیر کرد که از حالت خودکار به حالت دستی درآمد و ۴۰ دقیقه به طول انجامید قطعا این اتفاقات نباید مجدد رخ دهد. این اتفاقات ممکن است ناشی از خطای انسانی و یا ضعف تجهیزات باشد که باید رفع شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.