| کد خبر: 236851 |

◄ تاکید شورای شهر بر تکمیل پایانه‌های خطوط شبکه مترو تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از پایانه اکباتان در خط 4 متروی تهران، بر ضرورت توجه بیش از پیش به مقوله نگهداشت سرمایه‌های شهر به منظور بهره‌وری حداکثری از امکانات ایجاد شده تاکید کرد.

تین نیوز

دکتر سیدمحمد آقامیری نایب رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید از نخستین پایانه زیرزمینی شبکه مترو پایتخت که مراحل پایانی تکمیل خود را پشت سر می‌گذارد، گفت: امروزه اهمیت نگهداری از سرمایه‌های عمرانی شهرها به یکی از اولویت‌های برنامه‌های اصلی متولیان اداره امور کلانشهرها در سراسر دنیا تبدیل شده است و توجه به این اصل اساسی، حتی مقدم بر ساخت و سازهای جدید قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت راه‌آهن شهری تهران وحومه (مترو)، در شهر تهران نیز تاسیسات، امکانات و تجهیزات فراوانی ایجاد شده که باید از آنها مراقبت و محافظت درست و اصولی کرد. احداث پایانه‌ها برای هر خط از شبکه مترو به منظور تعمیر و نگهداری از واگن‌ها، حکم همین مساله را در حوزه حمل ونقل ریلی پایتخت دارد و باید بسیار مهم و البته واجب تلقی شود. کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا نیز به این امر واقف بوده و پیگیر روند تکمیل پایانه خطوط موجود است.

 در نشست برگزار شده قبل از بازدید از پایانه زیرزمینی اکباتان، مهندس علی امام مدیرعامل شرکت مترو، توضیحات مبسوطی در مورد آخرین وضعیت پایانه‌های در حال ساخت خطوط مختلف ارائه داد و مهندس علی عدلی مجری خط 4 نیز ضمن اشاره به جزئیات عملیات باقی مانده در روند تکمیل پایانه اکباتان، اشاراتی نیز به پروژه توسعه شرقی خط 4 داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.