| کد خبر: 236842 |

مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین:

◄ نواختن مجازی زنگ ایمنی در استان

قدرت الله مهدیخانی از نواختن زنگ ایمنی مدارس، امسال نیز به صورت مجازی در سطح استان قزوین خبر داد.

تین نیوز

قزوین- سید مرتضی نصری| قدرت الله مهدیخانی از نواختن زنگ ایمنی مدارس، امسال نیز  به صورت  مجازی در سطح استان  قزوین خبر داد.

مدیر کل مدیریت بحران استان در حاشیه جلسه ای که به منظور برنامه ریزی جهت برگزاری برنامه کشوری زنگ ایمنی مدارس و با حضور نمایندگان صدا و سیما، هلال احمر، اورژانس، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی ، نظام مهندسی ساختمان و... تشکیل شد اظهار داشت: برنامه کشوری زنگ ایمنی در برابر زلزله،  در مدارس سراسر کشور،  هر ساله در روز ۸ آذر ماه برگزار میگردد که برای اجرای آن از یک تا دوماه قبل جلسات متعدد ، آموزش های عمومی و تخصصی به مربیان و دانش آموزان و برخی اقدامات جهت مقاوم سازی مدارس انجام میگیرد.

به گزارش خبرنکار تین نیوز، وی افزود: از آنجا که جامعه هدف در این طرح ، دانش آموزان و معلمان  بوده و خانواده های ایشان نیز تا حدودی در جریان کار قرار میگیرند،این برنامه  پتانسیل مناسبی در راستای اجرای اهداف آموزش و ارتقاء دانش جامعه در خصوص زلزله ،  نحوه ی صحیح  پناه گیری و امداد و نجات خواهد بود.

مهدیخانی ضمن اظهار تاسف از اینکه برای دومین سال متوالی به علت بیماری کرونا، به احتمال زیاد این برنامه به صورت عملی و حضوری برگزار نخواهد شد اظهار داشت: در جلسه اخیر مقرر گردید علاوه بر یکسری آموزشها در شبکه دانش آموزی  ( شاد ) از ظرفیت رسانه ها و هنرمندان بیشتر استفاده شود و در صورت امکان تئاتر و برپائی نمایشگاه خیابانی نیز برای اولین بار با هماهنگی شهرداری و شورای شهر با موضوع آشنایی با زلزله و نحوه مقابله با آن، در معابر پر رفت و آمد شهر اجرا گردد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.