| کد خبر: 236813 |

◄ آغاز نوسازی ناوگان جاده‌ای و ریلی در یک ماه آینده

وزیر راه و شهرسازی در شورای اداری استان سمنان از آغاز نوسازی ناوگان جاده‌ای و ریلی در یک ماه آینده با مشارکت وزارتخانه‌های راه و صمت خبر داد و بودجه تخصیص یافته برای توسعه راه‌های سمنان را ۴۰۰ میلیاردتومان برشمرد.

تین نیوز

 امروز ۱۳ آبان، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در دومین روز سفر خود به استان سمنان در شورای اداری شهر سمنان حاضر شد و به تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های وزارتخانه در بخش حمل ونقل، پرداخت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به  اینکه در سفر خود به استان سمنان، این استان را یکی از استان‌های تاریخی برشمرد و گفت: استان سمنان، بزرگانی را درعرصه‌های تاریخی به این کشور تقدیم کرده است و شهدای فراوانی برای دفاع از خاک کشور از این خطه برخواستند. همچنین استان سمنان یکی از استان‌هایی است که ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد و یکی از آن ظرفیت‌ها، دانشگاه‌های باکیفیت و میزان دانشجویان بالاست که از اقصی نقاط کشور برای تحصیل به این استان آمده اند.

عضو کابینه دولت سیزدهم همچنین با اشاره به اینکه سمنان از نظر صنعت، معدن، کشاورزی و تجارت استان دارای ظرفیت‌هایی مناسبی است، تاکید کرد که باید از تمامی ظرفیت‌های موجود استان استفاده شود. 

قاسمی توضیح داد: تلاش خواهیم کرد تا مشکلاتی را که در حوزه‌های مختلف حمل و نقل و مسکن در استان وجود دارد با سرعت برطرف شوند. همچنین سایر مشکلاتی را که در استان وجود دارد به عنوان وزیر معین سمنان به رییس‌جمهور منعکس خواهم کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راهدار‌چادگان 0 0

    سلام.خواهشمندیم اقای وزیر بعدازسمنان به اصفهان سفر کنند.جادهای این استان به لطف ضعف مدیر راهداری که صدای همه را دراورده بسیار خراب است.اولین اقدام نیز باید ازاداره کل راهداری باشد که پاکسازی انجام گیرد.ممنون ...حمایت فراموش نشود از تین