| کد خبر: 236812 |

وضعیت فعلی ایستگاه راه آهن قرچک در شآن مردم نیست

وضعیت فعلی ایستگاه راه آهن قرچک در شآن مردم نیست

تین نیوز

استاندار تهران گفت: مشکلات پروژه‌ها و اختلافات نظر بین دستگاه‌های مجری نباید زمانبر شود ، اتمام پروژه‌ها بخصوص پروژه‌های حیاتی و توسعه بخش شهرستان‌ها باید در اسرع وقت اجرا شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، محسن منصوری ظهر پنجشنبه ۱۳ آبان در جلسه نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران که در سالن اجتماعات فرمانداری قرچک برگزار شد ؛ بیان کرد: در بازدید از زیرگذر طالب آباد اطمینان حاصل شد که این پروژه حتما به صلاح مردم است ، اما به فرمانداری قرچک ابلاغ شد تا با تشکیل تیم فنی بر روند اجرای پروژه نظارت کند.

وی ادامه داد: موارد مربوط به زیرگذرهای شهرستان قرچک که عمدتا نیمه کاره هستند به هیچ عنوان زیبنده استان تهران نیست و دستور اکید به فرمانداران داده شده تا پروژه‌های نیمه تمام که تکمیل نشده‌اند پروژه دیگری در شهرستان‌های استان آغاز نشود.

استاندار تهران خاطر نشان کرد: با مذاکره‌ای که با شهردار قرچک شد به این جمع بندی رسیدیم که ایستگاه قطار در شهرستان قرچک باید اصلاح هندسی شود چرا که وضعیت فعلی این ایستگاه در شأن مردم نیست.

منصوری عنوان کرد: مشکلات مربوط به شهرک صنعتی قرچک در حوزه‌های مختلف نظیر مقررات جهاد کشاورزی و امکانات زیرساختی ، ظرف مدت یک ماه باید پیگیری و نتیجه آن اعلام شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.