| کد خبر: 236798 |

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خبر داد؛

◄ صدور مجوز ساخت برای اراضی قولنامه ای قزوین

شهرداری قزوین برای اراضی قولنامه ای شهری و نواحی منفصل شهری بارعایت شرایط اثبات احراز مالکیت، عدم وجود شاکی و اخذ تعهد محضری پروانه صادر می کند.

تین نیوز

قزوین_سارا غلامی| فرج اله فصیحی رامندی، رئیس پارلمان محلی قزوین با بیان مطلب فوق افزود:  طبق قوانین و مقررات شهرداری مجاز نیست برای زمین های قولنامه ای پروانه صادر کند و این موضوع برای بسیاری از مالکین اراضی قولنامه ای در برخی از مناطق شهر قزوین و  نواحی منفصل شهری مشکلاتی ایجاد کرده است.

photo_2021-11-04_11-09-19

این مسئول با بیان اینکه شورا و شهردادی قزوین در چند سال اخیر اقدامات ویژه ای در خصوص رفع مشکل صدور مجوز ساخت برای اراضی قولنامه ای نموده است ، اظهار کرد:   شهردادی قزوین جهت رفع مشکل مالکین اراضی قولنامه ای مکاتباتی با مراجع قضایی، استانداری و اداره‌کل  راه و شهرسازی استان قزوین انجام داده است.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین افزود: پس از طرح موضوع صدور مجوز ساخت برای اراضی قولنامه ای در شورای حفظ حقوق بیت المال مصوبه ای در قالب چند بند صادر شد که اگر زمین ها در تصرف مالکین و قولنامه احراز مالکیت شد همچنین اعتراض و شکایتی نداشت برای زمین های قولنامه ای با اخذ تعهد محضری پروانه صادر شود.

photo_2021-11-04_11-09-25

وی تصریح کرد: با استناد به این مصوبه می توان برای اراضی در مناطق اسماعیل آباد، نجف آباد ،چوبیندر و... پروانه ساخت و ساز صادر کرد و مشکلی ایجاد نشود.

 وی در پایان اذعان کرد: در ذیل پروانه اراضی قولنامه ای  هم این جمله درج می شود که  صدور پروانه اثبات مالکیت نیست اگر مشکل و یا اعتراضی برای مالکین وجود داشته باشد در مراجع قضایی حل و فصل می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.