| کد خبر: 236785 |

3 پرواز در مسیر بندر لنگه - شیراز- تهران برقرار می شود

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه نظارت میدانی از استان هرمزگان به شهرستان بندر لنگه رفته و از پروژه‌های عمرانی این شهرستان بازدید کردند.

تین نیوز

 اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه نظارت میدانی از استان هرمزگان به شهرستان بندر لنگه رفته و از پروژه‌های عمرانی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه نظارت میدانی از استان هرمزگان صبح امروز ( چهارشنبه ۱۲ آبان ماه) از فرودگاه بندر لنگه بازدید کردند.

احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه و بستک و پارسیان در رابطه با اهداف این بازدید گفت: طی این بازدید نشستی با حضور مسئولان اجرایی از جمله علیرضا برخور مدیر عامل شرکت هما و ابوالقاسم جلالی معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری و رئیس و اعضای کمیسیون عمران برگزار شد.

افتتاح پروژه آسفالت شهر بندر لنگه

وی ادامه داد: مقرر شد، طی روزهای آینده با افزایش ظرفیت و تعداد پروازهای داخلی این فرودگاه، در طول هفته سه پرواز در مسیر بندر لنگه - شیراز- تهران برقرار شود. همچنین مقرر شد با مشارکت بخش خصوصی در پروازهای خارجی، مسیر پرواز بندر لنگه- دبی نیز برقرار شود؛ طبعاً ظرفیت پروازی این مسیر به تعداد مسافرین بستگی خواهد داشت، این امر پس اصلاح در سامانه طی ۱۰ روز آینده عملیاتی خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.