| کد خبر: 236753 |

اجرای مدیریت هوشمند کرونا در قزوین موفق بود

در آینده دیگر شاهد تعطیلی های گسترده نخواهیم بود و تعطیلی‌ها منحصر به بخش‌هایی می‌شود که تست مثبت وجود دارد و یا واکسن تزریق نکرده‌اند.

تین نیوز

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به نتایج خوب اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان قزوین، گفت: به این ترتیب ابزار بسیار خوب هوشمندی خواهیم داشت و با مصوبه اخیر ستاد ملی کرونا، در آینده دیگر شاهد تعطیلی های گسترده نخواهیم بود و تعطیلی‌ها منحصر به بخش‌هایی می‌شود که تست مثبت وجود دارد و یا واکسن تزریق نکرده‌اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، دکتر مصطفی قانعی درباره اجراری پایلوت سامانه هوشمند مدیریت کرونا در کشور، گفت: خوشبختانه نتایج اجرای طرح در استان قزوین ارائه شد و این نتایج به گونه‌ ای بود که در مصوبه اخیر ستاد ملی مدیریت کرونا تایید شد تا پس از پایلوت در ۳ استان قزوین، کردستان و آذربایجان غربی به سرعت در کل کشور اجرایی شود و الزام کردند که تمام بانک‌های اطلاعاتی به سامانه وصل شوند.

قانعی گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا موقعیت بسیار خوبی فراهم کرد و ابزار بسیار خوب هوشمندی خواهیم داشت که با مصوبه اخیر ستاد ملی، در آینده دیگر شاهد تعطیلی های گسترده نخواهیم بود و تعطیلی‌ها منحصر به بخش‌هایی می‌شود که تست مثبت وجود دارد و یا واکسن تزریق نکرده‌اند و مابقی می‌توانند فعالیت اقتصادی خود را انجام دهند.

وی افزود: نتایج استان قزوین بسیار خوب بود و فعلا نتیجه‌ای از اجرای طرح در استانهای کردستان و آذربایجان غربی منتشر نشده است.

او با اشاره به اینکه سامانه مذکور تمام بانک‌های اطلاعاتی را دربر خواهد گرفت، تاکید کرد: سامانه مدیریت هوشمند کرونا تنها معطوف به اصناف نیست و تمامی گروه‌ها را دربر می‌گیرد.

قانعی گفت: شیوه اجرای محدودیت‌ها جزوی از فناوری‌های شرکت است که با رتباط با بانک‌های ارتباطی می‌تواند آن را به دست آورد و این امر تست شده و توانمندی خود را نشان داده است؛ بنابراین تمام اصناف، ‌ حمل و نقل و راهنمایی رانندگی آن را از نزدیک دیده‌اند و ابهامی در توانمندی سامانه وجود ندارد و به تدریج تمام بخش‌ها به آن وصل می‌شود. چنین سامانه‌ای در سایر کشورهای جهان امتحان شده است و کاملا قابل استفاده است.

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا، ادامه داد: با همین بضاعت موجود کار را آغاز خواهیم کرد و نمی‌گوییم سامانه زیرساخت‌ها را افزایش داده است. همه می‌دانند اینترنت ضعیف است و بستر شبکه ملی ما هنوز گسترده نیست ولی همین سامانه‌ها هستند که عیوب را آشکار می‌کنند و نشان می‌دهند نقص ما چیست؛ بنابراین فقط نباید به دستاوردها بسنده کرد. همین که این سامانه عیوب را نشان دهد تا مسئولین آن را برطرف کنند، خوب است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.