| کد خبر: 236751 |

◄ تذکر رهبر انقلاب به مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی از دستور مقام معظم رهبری نسبت به جبران رسانه ای شدن یکی از گزارش های یکی از کمیسیونهای مجلس خبر داد.

تین نیوز

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی  گفت: رهبر انقلاب اخیرا درباره رسانه ای شدن اسم افراد در پی گزارش یکی از کمیسیون های مجلس تذکری داده اند و خواستار جبران موضوع شدند. به نظر می رسد اطلاعات عموم از آن فرد، هم راهگشای برخی از سوالات است و هم بهترین روش برای برآورده کردن جبران مد نظر رهبری.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، قالیباف افزود: مقام معظم رهبری در حاشیه نامه ای که در آن به رسانه ای شدن گزارش یکی از کمیسیون های مجلس پیش از بررسی و صدور حکم در دادگاه صالحه اعتراض شده است، فرمودند شکایت به جاست نباید پیش از اثبات جرم آن را رسانه ای می کردند، دنبال کنید تا به نحوی جبران شود. به نظر می رسد این تذکر که حاکی از توجه به حق الناس است نه فقط برای همکاران اینجانب در مجلس بلکه برای همه صاحبان رسانه ها و تریبون ها مخصوصا تریبونهای رسمی و همه فعالان اجتماعی و رسانه ای می تواند فصل الخطاب باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تا زمانی که جرمی اثبات نشده باشد ذکر نام افراد مجاز نیست. از همه همکاران می خواهم که ضمن جبران گذشته، در نطقها و تذکرها و گزارش کمیسیون ها نسبت به رعایت این رهنمود جدی باشید امیدوارم دیگر تریبون ها و رسانه های رسمی و فعالان رسانه ای در رعایت این مساله کوشا باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.