| کد خبر: 236663 |

◄ پروژه های قطار شهری مشهد رونق خواهد گرفت

پروژه های احداث خطوط قطار شهری مشهد رونق خواهد گرفت.

تین نیوز

 شهردارمشهدالرضا(ع) گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شده است، پروژه های احداث خطوط قطار شهری مشهد رونق خواهد گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید عبدالله ارجائی در بازدید از روند احداث فاز اول خط سه قطار شهری که با حضور معاون حمل ونقل و ترافیک، مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) انجام شد، افزود: با توجه به مشکلاتی که طی دو تا سه سال گذشته در احداث قطار شهری شاهد آن بودیم از روند اجرایی خط سه بازدید و با کارگران زحمت کش و مدیران مجموعه این حوزه دیدار و گفت وگو کردیم.

وی اضافه کرد: در این دیدار در محضر مردم قرارگذاشتیم تا رونق به پروژه های قطارشهری بازگشته و سازندگی در شریان حیاتی عبور و مرور شهرجاری شود.

شهردارمشهدالرضا(ع) تصریح کرد: با توجه به مشکلات مالی، متاسفانه برخی از کارگران زحمتکش فعال در حوزه احداث خطوط قطار شهری بیش از 10 ماه حقوق دریافت نکرده بودند که مقررشد با پیگیری های معاونت مربوطه و پیمانکار، هم حقوق ها پرداخت شود و هم محکم تر از گذشته کار ادامه پیدا کند.

ارجائی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده و جلساتی که با پیمانکار اصلی خط سه برگزارشده است، برسرعت بخشیدن به اجرای خط سه به عنوان اولویت مدیریت شهری تاکید کرده ایم .

وی افزود: همچنین از پیمانکارخواسته ایم که محدودیت های مالی را کنار گذاشته و پروژه قطارشهری را با قدرت اجرا کنند و مطمئن باشند حمل ونقل ریلی اولویت دوره ششم مدیریت شهری خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.