| کد خبر: 236653 |

◄ تولید بیش از 392 هزار تن آسفالت در کارخانجات سازمان مهندسی و عمران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تولید بیش از ۳۹۲ هزار تن آسفالت در کارخانجات سازمان مهندسی و عمران طی شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

تین نیوز

مهندس عباس شعبانی با بیان آنکه کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن تولید انواع آسفالت پلیمری، بیندر، توپکا و بتن غلتکی پاسخگوی نیاز روز افزون پروژه های عمرانی و نیز پروژه های مرمت معابر و بزرگراه های شهر تهران هستند، افزود: طی نیمه نخست امسال، کارخانه شماره ۶ با تولید بالغ بر ۲۰ هزار تن، کارخانه شماره ۷ با تولید بیش از ۵۳ هزار تن، کارخانه شماره ۸ با تولید حدود ۱۲۶ هزار تن و کارخانه شماره ۹ با تولید ۱۹۳ هزار تن جمعا به تولید بیش از  ۳۹۲ هزار تن آسفالت دست یافتند. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، وی با اعلام اینکه ۳۵۱ هزار تن از آسفالت تولید شده طی این بازه زمانی به مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران تحویل شده است تا در پروژه های مختلف روسازی اعم از روکش مکانیزه، روکش دستی و چاله پرکنی معابر و مرمت خطوط اتوبوس های تندرو پخش و اجرا شود، خاطرنشان کرد: ۴۱ هزار تن از آسفالت تولید شده صرف بهسازی بزرگراه های شهر تهران از جمله بزرگراه های شهید باکری، شهید ستاری و جلال آل احمد شده است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، طی ۶ ماه نخست سال جاری بالغ بر ۸ هزار تن بتن غلتکی در کارخانه شماره ۴ سازمان تولید شده است. اجرای این نوع بتن با احتساب خرید از بخش خصوصی بالغ بر ۲۰ هزار تن بوده که عمدتا در پروژه های احداث معابر بزرگراهی همچون بزرگراه شهید بروجردی، تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر و همچنین مرمت بزرگراه آزادگان اجرا شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.