| کد خبر: 236651 |

◄ چینی‌ها امتحان خود را در آزاد راه تهران - شمال پس دادند

در بحث ساخت آزادراه تهران به شمال چینی‌ها امتحان خود را پس دادند و حال چرا دوباره باید آن ها در حوزه ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی وارد کنیم؟ ما باید متکی به دانش و ظرفیت های درونی خودمان باشیم.

تین نیوز

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: کشور ما در حوزه دانش فنی از ظرفیت بالایی برخوردار بوده و هیچ نیازی به حضور کشورهای خارجی برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی نداریم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اسماعیل حسین زهی با اشاره به اخبار مطروحه در خصوص مشارکت چینی ها برای اجرای قانون جهش تولید مسکن بیان کرد: مهندسین کشور ما در حوزه ساختمان سازی جزو مهندسین برتر جهان هستند. در حوزه دانش فنی نیز از تخصص بالایی برخوردار بوده و حتی صادر کننده آن به سایر کشورها نیز هستیم.

وی در ادامه اظهار کرد: از نظر بنده برای اجرای قانون جهش تولید مسکن نیز هیچ نیازی به حضور چینی ها نداریم چراکه شرکت های داخلی ما و مهندسین ما از توانمندی بالایی برخوردار بوده و می توانند به خوبی این قانون را اجرایی کنند. زمانی که ما هم دانش فنی و هم نیروی کار متخصص داریم چرا باید مدیریت خود را به دست چینی ها بدهیم؟

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در بحث ساخت آزادراه تهران به شمال چینی‌ها امتحان خود را پس دادند و حال چرا دوباره باید آن ها در حوزه ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی وارد کنیم؟ ما باید متکی به دانش و ظرفیت های درونی خودمان باشیم.

وی در ادامه تاکید کرد: چرا باید کشورهای خارجی را مجددا در پروژه های عمرانی خود وارد کنیم که در تحریم ها کار را نیمه کاره رها کرده و پروژه ها ناتمام بر روی زمین بماند؟ ما از توانایی لازم برای اجرای قانون جهش تولید مسکن برخوردار بوده و نیازی به حضور کشورهای خارجی نداریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.