| کد خبر: 236648 |

شهرداری وام ارزان قیمت برای نوسازی تاکسی‌ها اختصاص دهد

سخنگوی شورای شهر تهران از مکلف کردن شهرداری تهران به فراهم آوردن تسهیلات وام ارزان قیمت برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی خبر داد.

تین نیوز

سخنگوی شورای شهر تهران از مکلف کردن شهرداری تهران به فراهم آوردن تسهیلات وام ارزان قیمت برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا نادعلی با اشاره به جلسه امروز یکشبه ۹ آبان شورای شهر تهران اظهار کرد: در این جلسه کلیات طرح "بهبود وضعیت حمل و نقل با بازگشایی مدارس در شرایط کاهش شیوع کرونا" به تصویب رسید.

وی ادامه داد: این طرح شهرداری تهران را مکلف کرد که نسبت به کاهش سرفاصله زمانی قطارهای مترو در کلیه خطوط از طریق افزایش بهره وری، مدیریت زمان و مدیریت ناوگان در پیک سفرهای روزانه نسبت به وضع موجود جهت دستیابی به ظرفیت ۲ میلیون جابه جایی روزانه و اورهال حداقل ۶۸ دستگاه واگن مترو تا پایان سال اقدام کند.

نادعلی افزود: همچنین در این طرح آمده که شهرداری مکلف است نسبت به افزایش تعداد ناوگان اتوبوسرانی به حداقل ۳۰۰۰ دستگاه فعال به منظور دستیابی به حداقل ۲ میلیون جابجایی از طریق ورود و بکارگیری ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جدید، کمک به بازسازی و اورهال اساسی ۶۰۰ دستگاه اتوبوس شامل ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تک کابین بخش خصوصی و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس دو کابین با اولویت ناوگان خارج از مدار بهره برداری برنامه ریزی ها، اقدام کند.

وی گفت: در این طرح نگاهی هم به بخش تاکسیرانی شهر تهران شده و شهرداری مکلف شد نسبت به فراهم آوردن تسهیلات وام ارزان قیمت برای صاحبان تاکسی های شهر تهران به منظور نوسازی حداقل ۷۰۰۰ دستگاه و بازسازی ۳۰۰۰ دستگاه تاکسی تا پایان سال برنامه ریزی و اقدام کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.