| کد خبر: 236522 |

آغاز طرح مشارکت ۶ محصول ایران‌خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو، طرح فروش مشارکت در تولید شش محصول خود را از امروز (پنجشنبه) به مدت سه روز (تا پایان روز شنبه ۸ آبان ماه) برگزار می‌کند.

تین نیوز

 موعد تحویل این خودروها آذر و دی سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده و قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، این گروه خودروسازی از متقاضیان برای مشارکت در تولید شش محصول دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک،‌ تارا دستی، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، رانا پلاس و سورن پلاس دعوت کرده است تا برای ثبت‌نام در این مرحله از فروش محصولات خود در قالب مشارکت در تولید ثبت‌نام کنند.

این طرح از امروز (پنجشنبه ۶ آبان ماه) به مدت سه روز (تا پایان روز شنبه ۸ آبان ماه) اجرا می‌شود و انتخاب شدگان درطرح های پیشین که موفق به واریز وجه نشده‌اند هم می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، نسبت به انجام مجدد ثبت‌نام اقدام کنند.

قرعه‌کشی این طرح برای تعیین منتخبان نهایی یک روز پس پایان مهلت ثبت‌نام (یکشنبه ۹ آبان ماه) در حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهند شد.  پس از آن منتخبان این طرح ظرف مدت سه روز، فرصت دارند که پیش پرداخت علی‌الحساب مبلغ خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به آدرسesale.ikco.ir  واریز کنند تا ثبت‌نام آن‌ها نهایی شود.

بدیهی است که در صورت عدم واریز وجه  پیش پرداخت ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود. 

لازم به ذکر است که مشتریان پیش از فرآیند قرعه‌کشی و تعیین مشتریان نهایی، متقاضان هیچگونه واریز وجهی نخواهد داشت.

گفتنی است که موعد تحویل خودروها آذر و دی ماه سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی شده و سود مشارکت درنظر گرفته‌شده نیز بر اساس موعد تحویل از شش و هفت درصد متفاوت خواهد بود و سود انصراف نیز سه و چهار درصد در نظر گرفته دشه است.

همچنین لازم به ذکر است که سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهد بود.

سود مشارکت و انصراف در طرح مشارکت در تولید این شش محصول به شرح زیر است:

همچون روال همه طرح‌های فروش اعم از پیش‌فروش یکساله و فروش فوق‌العاده، محدودیت‌هایی همچون اختصاص هر دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا بودن حداقل ۱۸ سال سن، ارائه گواهی‌نامه رانندگی، فاصله دست کم ۴۸ ماهه از آخرین ثبت‌نام یا تحویل خودرو از ایران‌خودرو یا سایپا، ممنوعیت انتقال امتیاز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث، مطابقت شماره تلفن همراه و شماره حساب معرفی شده با نام فرد متقاضی، عدم امکان صلح در قرارداد و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی مطابق با مصوبات کمیته خودرو، در نظر گرفته شده است.

علاوه‌براین، افراد دارای پلاک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو امکان ثبت‌نام نخواهند داشت. ابطال گارانتی خودرو نیز در صورت عدم مراجعه برای دریافت سرویس اولیه پس از گذشت پنج  ماه از تحویل خودرو، نیز شرط دیگر مشارکت در این طرح است.

شایان ذکر است گروه صنعتی ایران‌خودرو، آخرین بار مشارکت در تولید خود را آذر ماه سال گذشته پنج محصول دناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی، پارس TU۵، رانا پلاس و سورن پلاس را با موعد تحویل از فروردین تا آذر ۱۴۰۱ برگزار کرده بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.