| کد خبر: 236396 |

◄ مطالبه و نگرانی کارکنان رسمی تراورس چیست؟

منابع کارگری در راه‌آهن می‌گویند: با گذشت حدود یازده ماه از صدور رای قطعی برگشت شرکت تراورس به راه‌آهن جدا از کارگران، هنوز وضعیت شغلی حدود ۳۰۰ کارگر رسمی نیز مشخص نیست.

تین نیوز

تعدادی از کارکنان رسمی شرکت تراورس در ارتباط با وضعیت شغلی خود و سایر همکارانشان گفتند: جدا از حدود ۷ هزار کارگران خطوط ابنیه فنی، حدود ۳۰۰ نفر از کارکنان پرسنل رسمی راه آهن نیز در شرکت تراورس مشغول به کار هستند که بعد از بازگشت شرکت تراورس به بدنه دولت، همانند کارگران از وضعیت شغلی مشخصی برخوردار نیستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، آن‌ها با بیان اینکه در حال حاضر نگرانی ما نامشخص بودن وضعیت شرکت تراورس است که از حدود یکسال پیش از بخش خصوصی به شرکت راه آهن عودت داده شده است، افزوند: شنیده‌ایم سازمان برنامه بودجه با دادن ردیف و بودجه به کارکنان رسمی استخدامی دولت مخالفت می‌کند. درخواست ما بازگشت شرکت به بدنه دولت و راه آهن همانند قبل می‌باشد.

این کارکنان گفتند: سالهاست همکاران ما با تحصیلات دانشگاهی و تجربه بالا در شرکت‌های مختلف خصوصی مشغول کارند و بخش خصوصی با سوءاستفاده از تجربیات آن‌ها به سود‌های کلانی دست پیدا کرده‌اند.

آن‌ها با بیان اینکه ما خواستار مشخص شدن وضعیت شغلی خود در راه‌آهن هستیم، افزودند: ریشه اصلی مشکلات کارگران راه آهن حضور پیمانکاران مختلف در مجموعه راه‌آهن است. همه شرکت‌های طرف قرارداد با راه‌آهن باید کنار بروند تا همه کارگران به بدنه راه‌آهن متصل شوند.

این کارکنان با اشاره به اینکه بعد از گذشت حدود ۱۱ماه از صدور رای قطعی برگشت شرکت تراورس به راه‌آهن هنوز هیچ تغییری در وضعیت آنها ایجاد نشده است، افزودند: از مدیریت جدید راه آهن درخواست داریم شخصا به موضوع مشکلات کارگران و کارکنان شرکت تراورس ورود کرده و برای همیشه به مشکلات آن‌ها پایان دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.