| کد خبر: 236391 |

◄ همکاری سازمان حمایت و وزارت راه در افزایش عرضه روغن موتور

طی مذاکره با وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و استانداری ها، به عاملان و فعالان دارای کد نقش اعلام شده که می توانند نسبت به دریافت روغن موتور مازاد اقدام کنند.

تین نیوز

رئیس سازمان حمایت گفت: طی مذاکره با وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و استانداری ها، به عاملان و فعالان دارای کد نقش اعلام شده که می توانند نسبت به دریافت روغن موتور مازاد اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عباس تابش در مورد جزئیات جلسه سامانه جامع تجارت برای کالاهای هدف، اظهار کرد: با توجه به ثبت اسناد در سامانه جامع تجارت و با عنایت به انجام تست موفق بین سامانه‌های تولید و فروش شرکت ملی صنایع پتروشیمی و سامانه جامع تجارت باید زیرساخت لازم جهت ایجاد وب سرویس توسط مجتمع‌های پتروشیمی ایجاد شود. همچنین شرکت بورس کالای ایران و مجتمع‌های پتروشیمی موظف هستند اطلاع رسانی لازم را در خصوص لزوم ثبت نام اخذ کد نقش و ثبت انبار به خریداران محصولات پتروشیمی انجام و گزارش مربوطه را به سازمان حمایت ارسال کنند.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در خصوص شرکتهای تولیدکننده روغن موتور گفت: شرکتهای تولیدکننده روغن موتور ضمن اهتمام ویژه در امر ثبت کلیه اطلاعات مربوط تولید، موجودی و فروش روغن موتور تصفیه اول در سامانه جامع تجارت به صورت هفتگی، باید باقید فوریت و حداکثر ظرف ۷۲ ساعت، نسبت به ثبت کالا اطلاعات میزان فروش و انتقال مالکیت روغن موتور به عاملین و نمایندگی‌های فروش شرکت اقدام کنند.

وی افزود: طی مذاکره با وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و استانداری‌ها، به عاملان و فعالان دارای کد نقش اعلام شده که می‌توانند نسبت به دریافت روغن موتور مازاد اقدام کرده و از فروش به عاملانی که دارای کد نقش نیستند، خودداری شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.