| کد خبر: 236390 |

◄ اولین دوره مسابقات رباتیک رایکاپ در قم برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: اولین دوره مسابقات رباتیک رایکاپ از سوی سازمان زیباسازی شهرداری قم ویژه دانش آموزان و دانشجویان خلاق برگزار می‌شود.

تین نیوز

سیدمحمد موسوی منش افزود: این سازمان با همکاری موسسه رباتیک، دانشگاه صنعتی قم، دانشگاه شهاب دانش و اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام به برگزاری اولین دوره مسابقات رباتیک رایکاپ ویژه دانش آموزان و دانشجویان خلاق کرده است.

به گزارش تین نیوز، وی ادامه داد: آموزش رباتیک به صورت آنلاین و رایگان از طریق دانشگاه صنعتی قم ارائه و به شرکت کنندگان پس از اتمام دوره گواهینامه فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود.

موسوی منش با بیان این که شرکت برای عموم آزاد است، گفت: این مسابقات در دو دسته لیگ فوتبالیست‌ها  و لیگ ربات نمایشی ترتیب خواهد یافت.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: این رقابت‌ها در لیگ ربات نمایشی با موضوع های مدیریت شهری، ترافیک، شهر هوشمند، مدیریت پسماند، گلخانه هوشمند، خدمات شهری، زیباسازی و پارکینگ هوشمند برگزار می‌شود و به نفر اول این رقابت‌ها  ۱۰۰ میلیون ریال، به نفر دوم ۸۰ میلیون ریال و به نفرسوم ۶۰ میلیون ریال اهدا می شود و ۱۰۰ میلیون ریال نیز به ۱۰ تیم برتر و خلاق هدیه تعلق می‌گیرد.

وی افزود: در لیگ فوتبالیست‌ها به نفر اول ۵۰ میلیون ریال، به نفر دوم ۴۰ میلیون ریال و به نفر سوم ۳۰ میلیون ریال اهدا می‌شود.

موسوی منش با بیان این که زمان ثبت نام برای شرکت در این مسابقات از یکم آبان ماه تا بیستم آذرماه ۱۴۰۰ است گفت: زمان مسابقه ۲۷ تا ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ تعیین شده است.

169149412

وی ابراز داشت: علاقه‌مندان  آثار خود را به دبیرخانه مسابقات به نشانی خیابان شهیدان فاطمی (دور شهر) کوی ۲۸ خانه رباتیک به نشانی اینترنتی www.robotic_home.ir ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۷۱۵۵_ ۰۲۵ تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.