| کد خبر: 236389 |

◄ آغاز ساخت مترو پردیس از هفته آینده

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: عملیات اجرایی مترو پردیس- تهران هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی پس از کلنگ زنی پروژه، آغاز می شود.

تین نیوز

مهدی هدایت گفت: با توجه به ابلاغ قرار داد مترو توسط رستم قاسمی  وزیر راه و شهر سازی ، ساخت  این پروژه هفته آینده رسما توسط قرارگاه خاتم الانبیا (ص)  از محل اجرای پرتال ورودی تونل تهران –پردیس در جاجرود آغاز خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، وی با تاکید بر ضرورت حفظ درختان در محدوده ساخت مترو، توضیح داد: با پیمانکار جابجایی درخت ها در پرتال ورودی تونل  مذاکراتی انجام شد تا بدون آسیب رسانی، درختان در شرایط مطلوب جابجا شوند و کار ساخت تونل آغاز گردد.

۴۰ هزار و ۳۰ واحد مسکن مهر امروز به متقاضیان واگذار شد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: ۴۰ هزار و ۳۰ واحد مسکن مهر بدون برگزاری مراسم افتتاح  امروز به متقاضیان واگذار شد و با احتساب این تعداد، واحدهای تحویلی مسکن مهر پردیس از مرز ۷۰ هزار واحد گذر کرد.

هدایت تاکید کرد: مالکان با توجه به چک لیست دریافتی واحدهای خود را تحویل بگیرند و نواقص موجود در واحد تحویلی را به پیمانکار اعلام کنند تا در زمان مقتضی به آنها رسیدگی و برطرف شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس  با اشاره به جزئیات واگذاری واحدهای آماده تحویل اظهار داشت: ۲ هزار واحد در فاز ۱۱، یک هزار و ۴۰۰ واحد در فاز۸و بقیه واحدها درفازهای ۵ و۹ هستند و مالکان از امروز می توانند برای تحویل واحدای خود به کارگزاری مسکن مهر درخیابان فروردین جنوبی پردیس مراجعه کنند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به واحدهای باقی مانده، اظهار داشت: حدود ۱۴  هزار واحد مسکن مهر باقی مانده که تمامی آنها پیشرفت فیزیکی خوبی  در ساخت دارند و تمامی پروژه ها در پردیس فعال هستند.

هدایت با اشاره به بسته شدن پرونده مسکن مهر قبل از پایان سال اظهار داشت: مشکل معارض تمامی واحدها مرتفع شده و با برنامه ریزی انجام شده  تلاش است طی ۴ ماه آینده پرونده مسکن مهر پردیس بسته شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.