| کد خبر: 236386 |

◄ وعده همسان سازی کرایه های فرودگاه امام و مهرآباد به کجا رسید؟

یک راننده تاکسی فرودگاه امام می گوید با وجود وعده هایی که برای حل مشکلات این رانندگان ارایه شده بود، هنوز هیچ یک از این مشکلات برطرف نشده است.

تین نیوز

یک راننده تاکسی فرودگاه امام می گوید با گذشت بیش از یک ماه با وجود وعده هایی که برای حل مشکلات این رانندگان ارایه شده بود، هنوز هیچ یک از این مشکلات برطرف نشده است.

به گزارش تین نیوز، یک راننده فرودگاه امام این مطلب را در شبکه های اجتماعی بیان کرد و گفت: نه خبری از افزایش کرایه های فرودگاه امام است، نه خبری از راه اندازی سیستم نوبت دهی، نه خبری از تعمیر و بازسازی سرویس های بهداشتی جایگاه دپو تاکسی ها و نه خبری از برخورد با مسافربرهای شخصی و تاکسی های اینترنتی.

وی افزود: متولیان امر در مورد راه اندازی سیستم نوبت دهی قول راه اندازی یک هفته ای آن را داده بودند که   هیچ خبری از آن نیست.

او اظهار کرد: در مورد ساماندهی مسافربرهای شخصی و تاکسی های اینترنتی هم  یک ماه فرصت خواستند این قضیه را درست کنند که بازم هیچ خبری نیست.

بیشتر بخوانید:

این راننده تاکسی فرودگاه امام عنوان کرد: مقرر شده بود کرایه های فرودگاه امام تا آخر مهر افزایش یابد و با فرودگاه مهرآباد همسان سازی شود، مهرماه هم تمام شد ولی خبری  از این همسان سازی نیست.

به گزارش تین نیوز، او گفت: سرویس بهداشتی های دپو هم قرار شد تا بیست و هفتم مهر تعمیر و بازسازی شود اکنون در آبان ماه قرار داریم اما هیچ خبری نیست.

وی عنوان کرد: ایجاد سایبان و کارواش هم به تاریخ پیوست و حتی آب دپو را هم قطع کردند.

این راننده تاکید کرد: کسی که نمی‌تواند کاری انجام بدهد چرا قول می‌دهد؟ انسانیت و مردانگی و صادق بودن کجاست؟

خبر های پر بینننده امروز سایت:

به گزارش تین نیوز، تعدادی از رانندگان فرودگاه امام روز 14 شهریور در مقابل دادسرای این فرودگاه تجمعی اعتراضی برگزار کردند.

یکی از رانندگان فرودگاه  در این مورد به خبرنگار ما گفته بود: رانندگان جهت تنظیم شکوایه و درخواست کمک از قوه قضاعیه برای مرتفع شدن مشکلات خود تجمع کردند.

وی افزود: رفع ممنوعیت فعالیت رانندگانی که ممنوع الکار شده اند، حذف تعهدهای یک طرفه از سمت مدیریت و شرکت های هوشمند، ایجاد سایبان در پارکینگ موقت رانندگان، رسیدگی به وضعیت نامناسب سرویس های بهداشتی و برطرف شدن مشکل عدم همکاری پلیس فرودگاه برای جلوگیری از فعالیت مسافربرهای غیر مجاز داخل سالن مسافری و ... از جمله درخواست های این رانندگان است.
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.