| کد خبر: 236328 |

◄ راهداری کشور در خط اول تولید علم در دنیا حضور دارد

طی سه سال گذشته، حداقل ۳۰ مقاله علمی – پژوهشی توسط همکاران شاغل در حوزه راهداری کشور در مجلات علمی معتبر خارجی ISI و مجلات علمی – پژوهشی معتبر داخلی منتشر شده است.

تین نیوز

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت:‌ طی سه سال گذشته، حداقل ۳۰ مقاله علمی – پژوهشی توسط همکاران شاغل در حوزه راهداری کشور در مجلات علمی معتبر خارجی ISI و مجلات علمی – پژوهشی معتبر داخلی منتشر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گفت: طی سه سال گذشته، حداقل ۳۰ مقاله علمی – پژوهشی توسط همکاران شاغل در حوزه راهداری کشور در مجلات علمی معتبر خارجی ISI (حداقل ۲۰ مقاله ) و مجلات علمی – پژوهشی معتبر داخلی ( حداقل ۱۰ مقاله ) منتشر شده است.

با توجه به اینکه مقالات منتشر شده در مجلات علمی معتبر دارای نمایه ISI که در رتبه‌های Q۱ و Q۲ قرار داشته باشند، یکی از شاخص‌های نظام رتبه بندی موسسات علمی در دنیا است، حوزه راهداری این سازمان به عنوان یک دستگاه اجرایی و عملیاتی، در کنار سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی – پژوهشی داخلی، آخرین یافته‌های علمی و اجرایی خود را در زمینه‌های مختلف تخصصی راهداری منتشر کرده است .

اکبری همچنین اظهار داشت: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آخرین یافته‌های خود را در زمینه‌های روسازی، ایمنی راه و ابنیه فنی در مجلات معتبر علمی بین‌المللی ISI انتشار داده است و اکثر مقالات منتشر شده به نام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ثبت شده است.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای همچنین افزود: در راستای انجام این اقدامات علمی اکنون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در زمره موسسات علمی تولید علم در پایگاه‌های علمی معتبر جهانی به ثبت رسیده است.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، اکبری با اشاره به اینکه علاوه بر این مقالات، چندین اختراع داخلی نیز به ثبت رسیده است، اظهار داشت: ثبت یک پتنت بین‌المللی ، چاپ تعدادی فصل – کتاب یا BOOK- CHAPTER بین المللی، یک کتاب بین‌المللی ، تعدادی گزارش و حتی استاندارد بین‌المللی و چاپ چندین کتاب تخصصی از دیگر فعالیت‌های علمی همکاران حوزه راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طی سنوات اخیر بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد 0 0

    نتیجه اش چی شده؟