| کد خبر: 236271 |

◄ برنامه مشترک وزارت راه و صمت برای تامین مصالح طرح جهش مسکن

وزیر راه و شهرسازی در نشست مشترک با وزیر صمت با اشاره به تدوین برنامه مشترک برای تامین به موقع و به صرفه مصالح ساخت واحد های مسکونی طرح جهش تولید مسکن، بر لزوم هماهنگی برای ایجاد شهرک های صنعتی، شهرهای لجستیک، شهرهای جدید و شهرک های مسکونی در مجاورت یکدیگر تأکید کرد.

تین نیوز

رستم قاسمی در نشست مشترک با وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی با اشاره به برنامه ریزی برای آغاز عملیات احداث 2 میلیون واحد مسکونی در سال جاری، اظهار داشت: براساس اطلاعات موجود، اکنون کمبودی از منظر مصالح ساختمانی در کشور وجود ندارد و باید برای تامین مصالح در زمان مناسب، برنامه ریزی لازم انجام گیرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وزیر راه و شهرسازی، فولاد و سیمان را از جمله مهم ترین مصالح مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی برشمرد و گفت: باید برنامه مشترکی برای تامین به موقع و به صرفه این مصالح تدوین شود.

قاسمی در ادامه این نشست، به موضوع آمایش سرزمین اشاره کرد و گفت: احداث بخشی از 4 میلیون واحد مسکونی باید در شهرها و شهرک های جدید انجام شود اما این موضوع نیازمند ایجاد اشتغال در این مناطق است.

وی ادامه داد: هماهنگی برای ایجاد شهرک های صنعتی، شهرهای لجستیک، شهرهای جدید و شهرک های مسکونی در مجاورت یکدیگر می تواند باعث شود که واحدهای مسکونی ایجاد شده قابلیت سکونت داشته باشند و طرح های انتقال جمعیت با موفقیت اجرا شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.