| کد خبر: 236168 |

◄ آغاز پروژه 60 واحدی شهید سلیمانی شهرستان آمل

عملیات اجرایی 60 واحد مسکونی شهید سلیمانی آمل با حضور سردار نقدی معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز گردید.

تین نیوز

مازندران - مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: عملیات اجرایی 60 واحد مسکونی شهید سلیمانی آمل با حضور سردار نقدی معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز گردید.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی، دکتر سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران ضمن اعلام این خبر افزود: در چارچوب تفاهم نامه فی ما بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع و پشتیبانی و نیروهای مسلح در راستای ساخت سالانه یک میلیون واحدی مسکن توسط دولت در کشور، عملیات اجرایی 60 واحد مسکونی شهید سلیمانی آمل با حضور سردار نقدی معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در آئین کلنگ زنی مجتمع، اظهار داشت: تهیه این زمین انجام و برای همه نیروها کارشناسی و حتی هزینه ساخت نیز از نیروها دریافت شده است.

وی افزود: هر یک از متقاضیان نیروهای مسلح برای هر واحد مسکونی از تسهیلات بانکی بهره‌مند می‌شوند، همچنین از ظرفیت بسیج سازندگی حدود 5 تا ده درصد سهمیه دریافت می کنند.

دکتر نظری با بیان اینکه بر اساس قاعده و قانون مراحل ثبت نام برای نیروها انجام شده است، گفت: طرح مسکونی شهید سلیمانی با تعداد 5 بلوک در 60 واحد در زمینی به مساحت 4 هزار 655 متر مربع احداث می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد: ساخت این واحدها به متراژ خالص 6300 مترمربع و با برآورد اولیه 500 میلیارد ریال اجرا می‌شود.

سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه متأسفانه پیدا کردن زمین در استان‌های شمالی کشور به خصوص مازندران سختی‌های خاص خودش را نسبت به دیگر استان‌ها دارد، تصریح کرد، با این حال برای رفع دغدغه‌های جوانان منطقه و بسیجیان شهرک نبوت آمل به فرماندهی سپاه استان و شهرستان آمل، اداره کل راه و شهرسازی و مسئولان شهرداری آمل مأموریت داده شده تا در اطراف شهرک و بلوار منفرد نیاکی زمینی متناسب برای ساخت سالن ورزشی تهیه و نسبت به ساخت سالن ورزشی اقدام شود.

وی با بیان اینکه اصل این زمین و مالکیت آن در اختیار راه و شهرسازی بوده و برای ساخت مجتمع مسکونی برای کارکنان سپاه شهرستان آمل به صورت قانونی و کارشناسی قیمت واگذار شده است ، گفت: برای ساخت مسکن خدشه قانونی و شرعی هم وجود نداشت و از این لحاظ با در نظر گرفتن همه جوانب اقدام خواهد شد.

سردار نقدی اضافه کرد اگر تا پایان آبان ، زمین مورد نظر در خارج اطراف مجتمع ۶۰ واحدی شهید سلیمانی که قرار است ساخته شود، پیدا نشود، دستور داده شده تا با تغییر نقشه مجتمع ۶۰ واحدی یا کم کردن تعداد واحدها، سالن ورزشی برای جوانان عزیز منطقه و بسیجیان همیشه پای کار ساخته شود.

سردار نقدی وعده داد که همه هزینه‌های ساخت سالن ورزشی را از ستاد مرکزی سپاه پاسداران به عشق و علاقه و همه خدمات خوبی که جوانان عزیز بسیجی در طول سال زحمت‌ می‌کشند، بنده متقبل می‌شوم تا آن‌ها دغدغه‌ای برای این سالن و ساخت آن نداشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.