| کد خبر: 236122 |

◄ دستور پیگیری مشکلات کمربندی پرتردد شیراز صادر شد

دستور پیگیری برای حل مشکلات این کمربندی پرتردد که به شهر پیوند خورده و عرصه رخداد تلفات جاده‌ای است، را صادر کرد.

تین نیوز

روابط‌عمومی شهرداری شیراز یکشنبه گزارشی از بازدید وزیر راه و شهرسازی از کمربندی جنوب غربی شیراز همزمان با سفر استانی دولت به فارس منتشر کرده و نوشته است که این عضو کابینه دستور پیگیری برای حل مشکلات این کمربندی پرتردد که به شهر پیوند خورده و عرصه رخداد تلفات جاده‌ای است، را صادر کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، احسان اصنافی شهردار شیراز با اشاره به همراهی وی با وزیر راه و شهرسازی در بازدید از کمربندی جنوب غرب این کلانشهر گفت: کمربندی شیراز به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی جنوب کشور است که نقش مهمی در اقتصاد کلان حمل و نقل کشور دارد.

وی ادامه داد: با اقداماتی که توسط شهرداری و سایر ارگان ها در سال های اخیر در کمربندی شیراز صورت گرفته، نسبت به قبل، وضعیت بهتری دارد اما همچنان با مشکلاتی مواجه است که باید با تعامل و همراهی دستگاه ها مرتفع شود.

اصنافی متذکر شد: رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در این بازدید از نزدیک با مشکلات کمربندی جنوب غرب شیراز آگاه و دستور رسیدگی و رفع مشکلات آن را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: با عزم و اراده جدی دولت سیزدهم امیدواریم هرچه زودتر وعده حل مشکلات کمربندی شیراز که به عنوان  یکی از پرحادثه‌ترین نقاط کشور شناخته شده، محقق شود.

آیت الله دکتر رییسی رئیس‌جمهوری پنجشنبه 22 مهرماه جاری در  هفتمین سفر استانی دولت سیزدهم به فارس سفر کرد و جمعی از اعضای هیات دولت، وی را در این سفر همراهی و به نمایندگی از رئیس‌جمهوری در مناطق مختلف استان فارس حضور یافتند.

استاندار فارس شنبه در سخنانی با اشاره به سفر اخیر رییس جمهوری و تعدادی از اعضای هیات دولت به استان فارس، درباره مصوبات و دستاوردهای این سفر گفت: در مجموع ۱۰۰ مصوبه با اعتبار ۶هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در این سفر برای استان به تصویب رسید.

محمدهادی ایمانیه درباره مصوبات حوزه وزارت راه و شهرسازی گفت:  تکمیل راه‌آهن شیراز- بوشهر- عسلویه، تکمیل آزادراه شیراز- اصفهان با مشارکت وزارت دفاع  که امیدوارم تا پایان سال زیر بار ترافیک برود و شتاب بخشی در تکمیل کمربندی شمال شرق به شیراز از مصوبات سفر استانی دولت به فارس است.

استاندار فارس اظهار داشت:‌ تکمیل بزرگراه دشت ارژن، قائمیه تنگ بوالحیات،  تکمیل ۵۰ کیلومتر از محور جهرم، لار و احداث باند دوم محور فیروزآباد جم، تکمیل ۱۰ کیلومتر از بزرگراه نیریز قطرویه، تکمیل ۱۶ کیلومتر از بزرگراه فسا، داراب و تکمیل پنج کیلومتر از محور مرودشت، درودزن  نیز در سفر استانی دولت به تصویب رسید.

ایمانیه همچنین، بهسازی هشت کیلومتر از جاده قدیم فسا به داراب، تکمیل ۹کیلومتر از محور لار بستک، تکمیل ۶ کیلومتر قطعه اول باند بابامیدان به گچساران و تامین زمین مورد نیاز و پرداخت تسهیلات برای ۱۱۰ هزار واحد مسکن شهری و ۱۲ هزار واحد مسکن روستایی،  رفع نقاط حادثه خیز استان با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان،  تهیه و تصویب طرح تفصیلی مجموعه ۵۷ هکتاری حرم حضرت شاهچراغ(ع) را از جمله این مصوبات بر شمرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.