| کد خبر: 236111 |

◄ مدیرعامل راه‌آهن: اولویتم حمایت از تولید داخل است

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که اولویتم حمایت از تولید داخل است بر بررسی چالش ها و ماموریت‌های راه‌آهن از زوایای متعدد تاکید کرد.

تین نیوز

سیدمیعاد صالحی با قدردانی از اعتماد وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: ظرفیت‌های ایجاد شده حاصل زحمات شبانه‌روزی کارکنان و مدیران ارزشمند و پرتلاش راه‌آهن در طول مدت عمر این صنعت باقدمت بالا و ریشه‌دار است و در صدد هستیم باهمتی مضاعف، مسیر پیشرفت را با سرعت بیشتری ادامه دهیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، وی با بیان اینکه مسئولیت، امانتی است که باید آن را پاس داشت تاکید کرد: با همدلی و همراهی تمام ذی‌نفعان و بازیگران صنعت ریلی و خانواده بزرگ راه آهن اعم از بخش دولتی و بخش خصوصی، می‌توان به اهداف بلند مدت و توسعه حمل و نقل ریلی دست یافت.

وی با تاکید بر حمایت از رویکرد تخصصی و عملگرا در شرکت راه‌آهن، تلاش مضاعف همه معاونت‌ها و بخش‌ها و همچنین ارتقای جایگاه حمل و نقل ریلی در توسعه کشور از سوی ارکان تصمیم ساز و دستگاه‌های اجرایی کشور را از نکات اساسی تحول در راه آهن برشمرد.

وی بیان کرد: بایستی چالش ها و ماموریت ها را از زوایای متعدد بررسی کرد تا بتوانیم بهترین تصمیم را برای حصول نتیجه مطلوب انتخاب کنیم. نگاه و اولویت اول، حمایت از تولید داخل است و از تمام ظرفیت ها برای پیشرفت و تأمین نیازها و سرعت بخشیدن به توسعه صنعت حمل ونقل ریلی استفاده می کنیم.

در این جلسه، اعضای هیات مدیره و معاونین به طرح چالش‌ها و موضوعات مهم حوزه خود پرداختند و راهکارهای لازم برای رفع این مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    جناب مدیر عامل جدید،وظیفه شما داخلی سازی نیست.ماموریت سازمان شما افزایش سهم ریل در حمل بار و مسافر هست