| کد خبر: 235852 |

حضور وزرای راه و شهرسازی و شهردار تهران در کمیسیون عمران

وزرای راه و شهرسازی و شهردار تهران هفته جاری در کمیسیون عمران به منظور بررسی موضوعات مرتبط حضور پیدا خواهند کرد.

تین نیوز

 وزرای راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت، نیرو و شهردار تهران هفته جاری در کمیسیون عمران به منظور بررسی موضوعات مرتبط حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خانه ملت، دستور کار کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تاریخ (یکشنبه 18 مهرماه) لغایت ‌(سه‌شنبه 21 مهرماه) به شرح ذیل اعلام شد.

نمایندگان کمیسیون عمران مجلس روز یکشنبه از ساعت 14 الی ۱۵:۳۰ میزبان وزیر راه و شهرسازی جهت ارائه گزارش درخصوص "قانون جهش تولید مسکن و حمل و نقل کشور" خواهند بود. همچنین در این روز از ساعت ۱۵:۳۰ الی 16 نمایندگانی از نیروی انتظامی گزارشی را به مناسبت هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌دهند.

بنابراین گزارش روز دوشنبه از ساعت ۸ الی ۹:۳۰ نیز وزیر نیرو جهت توضیح درباره "چگونگی تأمین آب شرب در استان‌های دارای تنش آبی" به کمیسیون عمران می‌آید. همچنین از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ رسیدگی به لایحه اصلاح قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت در برنامه‌های این کمیسیون گنجانده شده است و ادامه رسیدگی به "طرح اصلاح قانون حمایت از بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده پیرامون حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) و حرم مطهر حضرت معصومه علیها اسلام" در دستور کار کمیسیون عمران قرار دارد.

همچنین روز سه شنبه علاوه‌بر برگزاری جلسه هیات رئیسه کمیسیون از ساعت 7 الی 8 صبح، از وزیر صنعت، معدن و تجارت به‌منظور ‌"بررسی قیمت و نحوه توزیع مصالح ساختمانی و فولاد و سیمان" دعوت شده است و در این روز از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ شهردار تهران با هدف ارائه گزارش درخصوص برنامه‌های شهرداری در مورد بافت‌های فرسوده، مسکن و حمل و نقل در شهر تهران به کمیسیون عمران می‌آید.

کمیـــــته ها

همچنین روز دوشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ "کمیته مسکن و عمران شهری و روستایی" رسیدگی به طرح کاهش تعرفه‌های معاملاتی کمیته نظام های فنی، اجرایی و مهندسی ادامه خواهد داد.

روز دوشنبه "کمیته نظام های فنی، اجرایی و مهندسی" از ساعت  10 الی ۱۲:۰۰ رسیدگی به طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ادامه می‌دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.